אא

למען שיפור התנאים: הסוכנים ויאט"א מקימים ועדה מיוחדת

סוכני הנסיעות בשיתוף יאט"א סיכמו על הקמת ועדה משותפת לבחינת הקריטריונים ותנאי הסוכנים המותאמת לשוק הישראלי. לטענת הסוכנים על יאט"א להתגמש בדרישותיה במסגרת הליך בחינת מצבם הכספי של משרדי הנסיעות ובהתאם לכך גם באשר לגובה הערבויות

| |

מאחדים כוחת למען הסוכנים. לאחר שורה של מאבקים בלתי מתפשרים בין סוכני הנסיעות ליאט"א, גורמים בשוק הנסיעות מדווחים בעת האחרונה על התקרבות בין הצדדים.

בהמשך לדיווחים הללו, סיכמו ביניהם מנכ"ל יאט"א ישראל, קובי זוסמן ויו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, על הקמתה של ועדה מיוחדת מטעם שני הגופים לצורך בחינת טענות הסוכנים לצד דרישות יאט"א.

הסוכנים מצידם טוענים כי על יאט"א להתגמש במגוון דרישותיה תוך הבעת דעה כי לא כל הפעולות והמהלכים המתרחשים בעולם מתאימים גם לשוק הישראלי. ביאט"א מנגד מסתבר כי לא פוסלים את דרישות הסוכנים באופן אוטומטי, מאחר ויש פעולות שהתבצעו בעבר מבלי לבדוק את השלכותיהן בפועל על השוק המקומי.

אולם ישנם דברים עליהם ביאט"א לא יסכימו להתפשר אשר מקורם בצורך להבטיח קבלת אשראי גבוה מצד חברות התעופה לצד תשלום כלל ההתחייבויות עבור קהל הסוכנים.

למעשה יאט"א בוחנת בימים אלו באופן קפדני את מאזנם של כל אחד מסוכני הנסיעות וכך גם קובעת האם אלו נדרשים לשלם ערבות עבור פעילותם ובאיזה גובה.

במהלך הכנס השנתי שהתקיים בשבוע שעבר, נראו הצמד קרני את זוסמן משוחחים ארוכות ובנחת ללא התלהמות שאפיינה בעבר את שני הצדדים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: