אא

הסוכנים זועמים: רשתות בתי המלון משלמות לאתרים הבינ"ל 25% עמלה

בעוד הרשתות מפחיתות בארץ את עמלות סוכני הנסיעות, הרי שלטענת סוכנים בענף עצם תלותן באתרים הבינלאומיים לצרכי תיירות נכנסת, מביאה לפגיעה קשה בהם: "בועטים אותנו מחוץ לשוק. זהו לא מאבק על עמלות אלא על עצם הקיום שלנו"

| |

מתיחות בין סוכני הנסיעות לרשתות בתי המלון מחריפה. בימים האחרונים זועמים הסוכנים על הרשתות שלטענתם מפחיתות את עמלת הסוכן באופן שיטתי.

אולם לטענת הסוכנים, בעוד בתי המלון ממשיכים להוריד את העמלות, הרי שעבור אתרי התיירות הבינלאומיים המציאות שונה לחלוטין. על פי דבריהם רשתות בתי המלון משלמות עמלה של לפחות 18% לאתרים הללו שאף נעצרת לרוב על עמלה בגובה 25% (!)

הסוכנים מצידם מגיבים בכעס ומספרים ל-"פספורטניוז": "האתרים הבינלאומיים משתלטים על השוק והופכים את בתי המלון לשבויים שלהם. הם לא מרשים לאתרים למכור בהנחות, אחרת הם יורידו אותן". 

הסוכנים ממשיכים לשפוך קיטור וטוענים כי "בפועל קיימות שתי קבוצות, אקספדיה ופרייס ליין בוקינג ששולטות בלמעלה מ-50% מהסחר בתיירות האינטרנטית ובסוף כולם הופכים לעבדים שלהם. הרשתות בישראל תלויות בהם לצורך תיירות נכנסת לבודדים, שם נמצאת כל העבודה וכולם נאלצים להתקפל בפניהם".

עוד מציינים הסוכנים בגלוי כי "בפועל מה שקורה הוא שבועטים את הסוכנים מחוץ לשוק. המאבק הזה איננו מאבק על עמלות, אלא על עצם הקיום שלנו. הסוכנים הקטנים והבינוניים כבר לא קיימים בשוק תיירות הפנים. גם הגדולים בדרך החוצה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: