אא

לאחר מינוי מימון: חשש בקרב הסוכנים ממעבר אל על לשיווק ישיר

יממה לאחר ההודעה הרשמית על מינויו של דוד מימון למנכ"ל אל על מביעים הסוכנים חשש מנקיטת מדיניות חדשה שיוביל למעבר לשיווק ישיר. סוכנים בכירים ל-"פספורטניוז": "אולי מהכיסא החדש הוא יראה דברים אחרת". גם בועד עובדי אל על מגיבים למינוי: "מקווים שיכנס לעובי המו"מ עימנו"

| |

בענף הנסיעות והתעופה מעכלים את מינויו של מנכ"ל אל על החדש. מינויו הרשמי אתמול (רביעי) של דוד מימון למנכ"ל החדש של חברת אל על אמנם הוביל לברכות מצד חלק מסוכני הנסיעות, אולם מאחורי הקלעים נדמה כי הסוכנים חוששים מאוד מכניסתו הרשמית לתפקיד. הסיבה: אפשרות של נקיטת מדיניות הדוגלת במעבר לשיווק ישיר על ידי מימון אשר עלולה לפגוע בפעילות הסוכנים.

אחד הסוכנים הבכירים התייחס לנושא ובשיחה עם "פספורטניוז" סיפר: "מימון הוא האיש שהוביל את אל על לקו של שיווק ישיר ולכן המינוי שלו יכול להוביל לנתק בין אל על לסוכני הנסיעות".

השאלה המעסיקה כעת את הענף נסובה סביב אופי המדיניות בה ינקוט מימון עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל, האם יהיה מעוניין מחד לפתוח חזית מול סוכני הנסיעות או שמא בשל המינוי רם המעלה ישנה את קו מחשבתו. "אולי מכס המנכ"ל הוא יראה את הדברים אחרת וכאלו שלא ראה בתפקידו הנוכחי", מבהיר אחד הסוכנים".

בשבוע שעבר נכח מימון בכנס השנתי של התאחדות סוכני הנסיעות, אולם בעוד קודמו בתפקיד, אליעזר שקדי זכה לשבחים, הרי שעל מימון מאחורי הקלעים דווקא נמתחה ביקורת.

כזכור, חלק מהגופים לא הצליחו להגיע עדיין להסכם עמלות עם אל על לשנת 2014. השאלה הגדולה בהקשר זה היא האם מימון לפני כניסתו לתפקיד ידאג לכך או שמבחינתו הסיטואציה הקיימת נוחה עוד בטרם יוביל את השוק לעמלת 0%.

גם בועד עובדי אל על מיהרו לשחרר תגובה נוכח מינויו של מימון לתפקיד המנכ"ל וציינו: "אנו מברכים את דוד מימון על על מינויו החדש ומאחלים לו בהצלחה. אנו מקווים שייכנס במהרה לעובי המשא ומתן ויקדם הסכם בהקדם שיהיה לטובת החברה, העובדים וכל הנוגעים בדבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: