אא

עם הפנים קדימה: קלאב מד מתכוננת לפסח

כאחת מחברות תיירות הסקי הבכירות בשוק הנסיעות הישראלי הקפידו בקלאב מד השבוע לא לקפוא על השמרים ולהציג לראווה את פעילויותיה השונות לקראת השנה הקרובה. בין היעדים המרכזיים ב-2014 הרפובליקה הדומיניקנית, צרפת ותורכיה

| |

למעלה מ-30 אלף איש יצאו אשתקד לחופשות סקי ברחבי העולם. על פניו מדובר בנתון מעניין, אולם מה תגידו על כך שלמעלה מ-40 אחוזים מתוכם עשו זאת בשיתוף חברת התיירות העולמית, קלאב מד.

החברה הנחשבת לאחת מהבכירות בשוק הנסיעות העולמי בכלל והישראלי בפרט, ממשיכה במאמציה להתבסס עוד יותר בענף. לשם מטרה זו כינסו בחברה אתמול (רביעי) מסיבת עיתונאים חגיגית. הקונספט: הצגת שלל הפעילויות והנופשים לקראת תקופת האביב.

במסגרת מסיבת עיתונאים שכינסה חברת התיירות התייחס מנכ"ל הסניף הישראלי, זאב דהן, לתקופה הקרובה הכוללת את חג הפסח היהודי והפסחא הנוצרי וציין כי "קלאב מד ממשיכה להתבסס כחברה המשווקת מקומות ואתרי נופש מושלמים לטובת התנתקות מהשגרה השוחקת. המתכונת שלנו הינה בסיסית אך גם מעשירה ומספקת ללקוחות שלנו בדיוק את אותם צרכי רוגע, הנאה ואתגר. הדבר החשוב ביותר מבחינתנו היה ונותר האפשרות להוביל את האורחים לחוויה שבה הם לא יצטרכו כלל להוציא את הארנק מהכספת בחדר ויקבלו את כל הפעילויות והמעטפת הבידורית והתיירותית באתרים כחלק מהחבילה".

בין היעדים המרכזיים שמציעה החברה וצפוים לזכות לתכונה רבה ב-2014 ניתן למנות את פונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקינית הכולל, לה פלאנטיון ד'אלביון שבמאורציוס, אופיו און פרובנס (צרפת), בלק ופלמייה (תורכיה) ועוד מגוון יעדים נוספים.

בהתייחס למחיר מציינים בחברה כי על מנת ליהנות ממגוון החופשות והאטרקציות אותם היא מציעה , תיאלצו להיפרד מסדר גודל של כ-1800 אירו לאדם עבור פרק זמן של שבוע ימים לערך. "אנחנו משתדלים להציע את המחיר האוליטימטיבי ללקוח, אולם מעבר לכך דואגים שירגיש כי זכה לתועלת ותגמול אמיתי עבור כספו", מבהירים בקלאב מד. 

ומה באשר לעתיד? דהן ועמיתיו לשרשרת ניהול סניף החברה בישראל היטיבו לציין במהלך מסיבת העיתונאים כי על אף התקופה המוקדמת של השנה, כבר ניכרים עבורה תוצאות מרשימות למדי. "בשנתיים האחרונות המגמה אצלנו חיובית בצורה נהדרת. למעשה התוצאות שלנו כבר בסוף ינואר 2014 עקפו את התוצאות של כלל תקופת החורף ב-2013. זו בהחלט סיבה מעודדת עבורנו".


זאב דהן, מנכ"ל קלאב מד ישראל. נתוני רווח מרשימים כבר בראשית 2014 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: