אא

המגמה ממשיכה: מלון בוטיק חדש נפתח בנחשולים

על אף הקשיים והמכשולים העומדים בפני הענף, ממשיכים לצבור תאוצה מלונות הבוטיק. השבוע יצא לדרך חלקו הראשון של מלון בוטיק חדש בחוף נחשולים בסך השקעה כולל של 22 מיליון שקלים. בין הפינוקים: 24 סוויטות הנושקות לים, מוזיאון לארכיאולוגיה ימית ונופש כפרי לכל המשפחה

| |

שיהיה במזל. ענף המלונאות הישראלי ממשיך להתפתח. על אף קשיים ומכשולים לא פחותים הקשורים להחזר השקעה איטי, הטלת מיסים ומגבלות על מלונות ומחסור בכוח אדם, מוכיחים בענף כי אלו לא יתנו לדבר לעצור בעדם.

בימים אלו נפתח להרצה השלב הראשון של מלון "חוף נחשולים בוטיק" השוכן בסמוך לחוף הים בהשקעה כוללת של 22 מיליון שקלים. המלון עצמו כולל בתוכו שני מבנים דו קומתיים, 24 סוויטות לילדים ובדרגת דה לקס. הערך המוסף כפי שמצהירים בהנהלת המלון טמון בהיותו במיקומו מרחק נגיעה מקו המים.

חדרי המלון החדשים כוללים מספר רחב של אפשרויות לאורחים, ביניהם ניתן למצוא חדר אמבטיה מפנק ומקלחת נוספת, מרפסת  עם ריהוט גן יוקרתי אל מול הים, מסך לד 46 אינטש , כבלים, מכונת אספרסו, ערכת קפה ותה, מיני בר, כספת, מיטת שיזוף, Wi-Fi במתחם הסוויטות פינוקים.  


חדר מלון לדוגמא. צילום: אסף פינצ'וק

מלון הבוטיק השייך בבעלותו לקיבוץ נחשולים נבנה על תשתיות קיימות במתחם התיירות ונחשב לשם דבר מרענן בענף התיירות. בהנהלת המלון מבהירים כי ייחודיותו נובעת מחיבור של לינה ברמה גבוהה על שפת הים לצד אטרקציות מרובות ומגוונות באזור. יש לציין כי בקיבות והמלון עמלים כבר על שלב ב' במסגרתו מתוכננים לקום עוד שישה מבנים דו קומתיים בעלות כוללת של 96 מיליון שקלים שיעלו את מספר החדרים במלון עד לכ-100 במספר. 

הערך המוסף במלון עצמו טמון בנוסף גם בסביבה בעלת נוף יוצא דופן לצד אטרקציות תרבותיות וחינוכיות הכוללות את מוזיאון "המזגגה" לארכיאולוגיה ימית ובו אוסף נדיר של עוגנים, כדי חרס וחלקי ספינות שנמצאו במצולות הים ומספרים את סיפורה של עיר הנמל המקראית. כן ניתן לערוך סיור עתיקות ב-"תל דור" הסמוך למלון הנחשב לנמל וצומת דרכים בין מזרח ומערב בעת העתיקה.

בריכת המלון. צילום: אסף פינצ'וק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: