אא

פסח מתקרב: עשר המלצות לחופשה אולטימטיבית

השכרת רכב מותאם, ביטוח רפואי, הזמנת החופשה מבעוד מעוד ועד לסידורי הישיבה במטוס. "פספורטניוז" בשיתוף חברת הנסיעות אופיר טורס מספקים לכם מגוון טיפים לחופשה אידיאלית על רקע עונת האביב המתקרבת. היעדים הבולטים לנופש השנה: צרפת, בלגיה, צפון איטליה וארה"ב

| |

חופשה בראש שקט. פברואר כבר כאן, החורף לא ממש מורגש ודווקא האביב עושה את דרכו בצעדי ענק אל עברינו. המשמעות: חופשת הפסח המתקרבת בה מדי שנה יוצאות עשרות אלפי משפחות ישראליות לנפוש בחו"ל. אמנם טיסה לחופשה עם הילדים יכולה להיות חוויה קסומה ושלווה, אולם בניגוד לתפיסה של רבים מאיתנו, נדמה כי הדבר החשוב ביותר הוא לבצע ארגונים והכנות נכונות מראש, כאלו אשר יחסכו לכם הרבה כאבי ראש במהלך הטיסה והנופש.

אז כיצד עושים זאת, מה חשוב לבדוק מראש ובמה חשוב לזכור להצטייד. זה הזמן לפתוח את הראש ולעקוב אחר עשר ההמלצות של "פספורטניוז" בשיתוף סיטונאית הטיולים הנסיעות "אופיר טורס". מומלץ לגזור ולשמור.

השכרת רכב: למשפחות המטיילות עצמאית עם רכב, מומלץ לשים לב כי הרכב המושכר אכן מתאים לצרכי המשפחה, נוח ומרווח מקבוצת C או D  ומעלה. כן רצוי לוודא כי יש מספיק מקום להכניס את המזוודות ברכב. להורים המעוניינים לטוס עם תינוק, חשוב לזכור להזמין מראש את כיסא התינוק הבטיחותי לילדכם ולא לחכות לרגע האחרון.

בנוסף, כאשר תנחתו ותאספו את הרכב יש לוודא כי לא מחתימים אתכם על ביטוחים והוצאות נוספות בייחוד אם הטפסים הינם בשפה זרה לכם. באשר לדלק, שימו לב שמיכל הדלק מלא וכך גם תחזירו את הרכב ביום החזרתו. אם תשכחו למלא ותחזירו אותו ריק, אתם עלולים לשלם עד פי 3 מסכום הדלק. באשר למחיר, הזמנת רכב מהארץ תהיה לרוב זולה יותר וגם תכין אתכם כראוי לנחיתה ונסיעה מבלי עיכובים ובירורים מיותרים ביעד.  

ביטוח רפואי: ביטוח רפואי ומטען הכולל הטסה רפואית לכם ולילדכם הינו בגדר פעולה זולה יחסית להוצאות החופשה, אך כל כך משמעותית בתכנון הנסיעה. יש לוודא בעת ההזמנה שהסוכן ינפיק לכם את הפוליסה, גם אם מדובר במספר חודשים מראש, כך תקבלו כיסוי לדמי ביטול בכפוף לתנאי הפוליסה שרכשתם. 

משקל עודף בטיסהחברות התעופה גובות כסף רב על משקל עודף שתרצו לשלוח לטיסה. מומלץ לבדוק מראש מהו המשקל המותר וכך לתכנן את האריזה והמזוודות שתיקחו. כמו כן, וודאו כי ילדכם לא אורזים יותר מידי בגדים ומשחקים שעלולים לעלות ביוקר כמשקל עודף בטיסה. 

תנאי הזמנה: מומלץ לבקש מיועץ התיירות שלכם את תנאי ההזמנה ופרטיה, על מנת שלא תתקלו בבעיות אם תרצו לבטל או לשנות. כמו כן, יש להשיג את מספר טלפון הישיר של יועץ התיירות למקרה של שאלות ושינויים. 

התאמת המלון לילדים: מומלץ לבדוק מהן הפעילויות והאטרקציות המוצעות לילדים במהלך השהות. האם יש שירות בייביסיטר במלון, צוות בידור, הפעלות, הצגות, הדרכה במקרה של סקי  וכדומה.

ישיבה במטוס: בעת הזמנת הטיסה מומלץ לבקש מיועץ התיירות שידאג להזמין לכם מקומות ישיבה אחד ליד השני כך שהטיסה תעבור בקלות. ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך תגדל הסבירות שתשבו ביחד. 

שעות הטיסה ופעילויות במהלכה: מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים לטוס בטיסות יום כאשר מדובר במספר שעות טיסה בודדות. בנוסף, מומלץ להצטייד בהפעלה לילדים כמו משחק, ספר וחוברות צביעה שיעסיקו אותם כך שירגישו את השעות כמה שפחות. כמו כן, רצוי לבדוק איזה ארוחות מוגשות בטיסה (אם בכלל) ולהצטייד בחטיפים ופירות שילדכם אוהבים לכל מקרה.

עזרה ראשונה: חשוב לזכור לקחת תיק תרופות לעזרה ראשונה עם כדורים (או סירופ לילדים) נגד כאב ראש, בחילה וכדומה. הצטיידות בתיק קטן מסוג זה, עלולה למנוע הרבה סבל והתרוצצות ברגע המתאים. 

הזמנת החופשה: מומלץ להזמין טיסות וחבילות נופש זמן רב מראש, בייחוד כאשר מדובר בחופש המיועד לחודשי הקיץ ולחגים בהם המחירים עולים. כאשר תזמינו חופש למספר נפשות זמן רב מראש, תוכלו לחסוך מאות דולרים בהוצאה הכוללת ולהיערך לנסיעה בהתאם. כמו כן, כאשר טסים עם ילדים מומלץ להימנע מטיסות קונקשיין. 

אחריות על ילדכם: רצוי לצרף לכיס החולצות של ילדכם בכיס או באמצעות מדבקה/פתק את מספר טלפון שלכם בצירוף כתובת המלון למקרה שחלילה ילכו לאיבוד במקומות הומי אדם (אפשר גם בצורת שרשרת על הצוואר בייחוד אם הם אינם מדברים אנגלית). 

בחברת אופיר טורס מבהירים השבוע כי במסגרת משאל שנערך בקרב לקוחות החברה עולה כי שלושת היעדים המועדפים על הישראלים לטובת טיולים ונופשים מאורגנים למשפחות הינם צרפת, בלגיה והולנד הכוללים כניסות לפארקים וכמובן ליורודיסני המסורתי. יחד עימם נמצאים ברשימה גם אזור צפון איטליה ואגם גרדה ואורלנדו שבפלורידה הכוללת את מתחם הדיסינלנד.

"בשנת 2014 אנו כבר עדים לגידול של כ- 5%-10% בהזמנת טיולי משפחות ויציאות לחבילות נופש משפחתיות בעיקר לאירופה, ארה"ב ויעדי אגן הים התיכון", מבהיר השבוע המשנה למנכ"ל אופיר טורס, יהודה זפרני אשר מציין. "מגמה זו נובעת משתי סיבות עיקריות: הראשונה הינה תולדה של שער דולר נמוך לעומת אשתקד, החוסך ללקוחות מאות שקלים ואף יותר. אליו יש להוסיף את תרבות הפנאי בישראל הולכת ומצמצמת פערים אל מול תרבות הפנאי במדינות המערב, שם מקפידים לקבוע ולהזמין מראש חופשות משפחתיות לפחות פעם –פעמיים בשנה.

זה המקום לציין כי משך החופשה הממוצעת למשפחות בשנת 2013 ארך כ-6 ימים, כאשר הצפי לגידול של משך החופשה המשפחתית הממוצעת, צפוי לעלות בשנה הקרובה ל-8 ימים".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: