אא

מתרחבת: פתאל תקים מלון עסקי חדש בת"א

רשת המלונות בראשות דוד פתאל חתמה על הסכם עם חברת "אמות" לשכירת בניין כלל בעיר. בכוונת הרשת להסב את הבניין לטובת מלון עסקים תחת המותג "לאונרדו" בן 190 חדרים ובהשקעה של כ-50 מיליון שקלים. משך תקופת השכירות: 20 שנה בעלות שנתית מוערכת של 8.7 מיליון שקל

| |

פתאל ממשיכה לבסס את מעמדה בעיר הגדולה. רשת המלונות הודיעה הבוקר (ראשון) על חתימת הסכם שכירות במסגרתו תקים בחודשים הקרובים מלון חדש בתל אביב תחת המותג "לאונרדו" בבניין "כלל ביטוח" הממוקם ברחוב מנחם בגין שבלב העיר.

בכוונת הרשת להסב את הבניין למלון עסקים תחת המותג "לאונרדו" בהשקעה של כ- 50 מיליון שקלים ובכך להקים את המלון הרביעי שלה בתל אביב.ההסכם בין החברות כולל השכרת המבנה ל- 24 שנים ו- 11 חודשים. המלון החדש יכלול 190 חדרי אירוח, חדר כושר וחדרי ישיבות עסקיים.

כידוע, בחודש אוגוסט האחרון רכשה אמות את זכויות הבעלות על המבנה מקבוצת "כלל ביטוח" בחלקים מפרוייקט "אמות ביטוח" הממוקם בדרך מנחם בגין שבתל אביב הכוללים את בנין C במלואו וכן שטחים נוספים כולל 260 מקומות חניה.

באמות מעריכים כי הכנסות השכירות הממוצעות הצפויות לחברה מהנכס על פי הסכם השכירות הינם בסך 8.7 מיליון שקלים לשנה. עלותו הכוללת של הנכס לרבות השתתפות אמות בעבודות התאמתו למטרת שכירות מלונאית צפויות להגיע לסכום של כ-100 מיליון שקלים. מסירת החזקה בנכס צפויה להיעשות במהלך הרבעון השני של 2014 עם השלמת פינוי הנכס על ידי קבוצת כלל ביטוח.

דוד פתאל, מנכ"ל ובעלי הרשת התייחס לעסקת שכירות הבניין וציין בגאווה כי "קיים גידול מתמיד בתיירות העסקית הנכנסת לישראל ולתל אביב במיוחד, כאשר ישנו ביקוש גבוה למלונות עסקיים. בית כלל נמצא במיקום אידיאלי הן מבחינת הנגישות והתחבורה למרכז העיר והן בזכות קרבתו למתחמי העסקים והבנקאות הפועלים באזור".

בכך למעשה ממשיכה רשת פתאל לבסס את אחיזתה המלונאית באזור תל אביב הכוללת נכון להיום ארבעה מלונות: הרודס, לאונרדו בזל, לאונרדו סיטי טאוור ולאונרדו בוטיק רמת החייל המכילים 820 חדרים. עם כניסתו של מלון הרשת החדש לפעולה תחצה הרשת את רף 1000 החדרים באזור.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: