אא

יש כבוד: תואר יוקרתי למלון פסטורל כפר בלום

המלון הכפרי שבגליל העליון זכה בתעודת הצטיינות מטעם אתר המלונאות העולמי "טריפ אדוויזור" המונה תחלופה של מיליוני גולשים כאחד כמלון המשפחתי המועדף על ידי הגולשים בישראל. מנכ"ל המלון, דובי בנארי: "ההישג מהווה הוכחה לביקורת העצמית וההשקעה באורחים"

|| ||

גאווה לגליל. מלון פסטורל הממוקם בקיבוץ כפר בלום שבגליל העליון ידוע כאחד מהמלונות הכפריים הבולטים באזור הצפון, אולם שני תארים נוספים להם זכה המלון בעת האחרונה הוכיחו כי בכל הקשור לענף המלונאות הישראלי, אינו מהווה פסטורל אפיזודה חולפת אלא מבסס את מעמדו כאחד ממלונות היוקרה והלייפסטייל הטובים בישראל.

הסיבה לכך טמונה בשתי תעודות הצטיינות להם זכה המלון הצפוני מטעם אתר המלונאות העולמי "טריפ אדוויזור" המונה תחלופה של מיליוני גולשים בכל חודש והעניק למלון את תואר המלון המשפחתי הטוב בישראל לצד היותו גם כמלון המועדף על פני גולשיו.

מנכ"ל המלון, דובי בנארי התייחס בשביעות רצון משוועת ובשיחה עם "פספורטניוז" לתואר הכבוד מטעם אתר המלונאות העולמי וציין כי מבחינתו "עצם ההכרזה על התואר בשלב כה מוקדם של השנה מהווה עבורנו הוכחה כי הפעילויות השונות אותם אנו מבצעים במלון לצורך הטבת השירות וההנאה למען האורחים, בין אם בעזרת ביקורת עצמית, מבט על התפתחות הענף ואירוח לקוחות סמויים, עושה את העבודה".

לטענת בנארי, "אם גוף אדיר כמו הטריפ אדוויזור המאגד בתוכו כל כך הרבה מלונות בחר בנו, הרי שבהחלט יש דברים בגו. המשמעות עבורנו היא קבלת אסמכתא לכך שאנחנו עושים את העבודה כמו שצריך וכמלון המתבסס על שהות של משפחות, אנו יודעים כיצד לפנות אל קהל המטרה שלנו ולספק לו חווית אירוח מיטבית".

כידוע מלון פסטורל שבגליל העליון ביצע בשנת 2012 הרחבה משמעותית של החדרים המשפחתיים לשטח של כ-40 מ"ר לצד הגדלת השטחים הציבוריים, המדשאות, לובי המלון, המסעדה ומגרש משחקים לטובת קהל הילדים.


מלון פסטורל כפר בלום. גאווה לגליל. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: