אא

מנכ"ל לופטהנזה החדש בישראל, רלף קולר: "שמח להגיע"

קבוצת התעופה הגרמנית הציגה במפגש עיתונאים את המנכ"ל החדש רולף קולר, בעל וותק של למעלה מ-30 שנות ניסיון בענף. "גאים לספק מגוון טיסות רחב לישראל הנחשבת לאורך שנים לשוק מפתח מרכזי עבורנו". מחליף בתפקיד את קרסטן צאנג

| |

פנים חדשות ללופטהנזה ישראל. קבוצת התעופה הגדולה בעולם ערכה הבוקר (שני) טקס חילופי משמרות במסגרתו הציגה את רלף קולר, מנכ"ל הקבוצה החדש בישראל במסגרת מפגש עיתונאים שנערך בתל אביב. קולר מחליף בתפקיד את קרסטן צאנג שעל עזיבתו את התפקיד פורסם לראשונה ב-"פספורטניוז" האחרון יעבור לשמש כמנהל הכללי  של הקבוצה באיחוד האמירויות הערביות והמפרץ הפרסי.

בחזרה למנכ"ל הנכנס. קולר (60), יליד ציריך, נחשב לאחד מן המנהלים המנוסים ביותר בקבוצת לופטהנזה ובעל ניסיון של 30 שנות פעילות בענף התעופה בהן מילא שלל תפקידים ברחבי העולם, ביניהם בשוויץ, פולין, סין, ערב הסעודית. במסגרת תפקידו האחרון בקבוצה שימש כמנהל לופטהנזה באיראן.

במהלך מפגש עיתונאים המיוחד שכלל בכירים בענף התעופה הישראלי ומגוון רחב של אנשי תקשורת, ציין קולר לצד הצהרה קולחת על כניסתו לתפקיד גם על הרחבה משמעותית של מכסת טיסות הקבוצה מנמל התעופה בן גוריון אשר תכלול החל מעונת הקיץ הפעלה של 57 טיסות שבועיות לארץ וממנה. רשימת היעדים ותדירויות הטיסה המלאות תכלול:  17 טיסות שבועיות לפרנקפורט (לופטהנזה), 14 טיסות שבועיות לציריך (סוויס), 14 טיסות שבועיות (אוסטריה), 8 טיסות שבועיות (מינכן) ו-2 טיסות שבועיות לקלן.

"ישראל תמיד נחשבה עבורנו בלופטהנזה לשוק מפתח מרכזי ועל כן הבענו רצון אמיתי לקדם את פעילותינו בה", הצהיר קולר בפתח דבריו והוסיף. "אנו שבעי רצון מפעילותינו בישראל במשך עשרות שנים וגאים לספק מגוון רחב של טיסות. אנו מתכוננים לקראת עונה עמוסה בפעילויות ואתגרים עבורנו".

עוד ציין קולר במהלך דבריו במפגש כי הקבוצה אינה נחה על זרי הדפנה ומשקיעה סכומים נכבדים בפיתוח צי חדש. לדבריו צבר הזמנות החברה עומד נכון להיום על 295 מטוסים בסכום מוערך של כ-36 מיליון אירו אשר ייכנסו לפעילות עד שנת 2025. לכך הוסיף קולר את ההזמנה החדשה שביצעה לופטהנזה לאחרונה הכוללת 25 מטוסי איירבוס חדישים מדגם A350-900.

כניסתו לתפקיד של קולר עוררה הדים רבים בשוק התעופה העולמי ובקבוצת לופטהנזה בפרט. "מעבר להיותו אחד מהמנהלים המוכשרים והמנוסים ביותר שלנו, קולר הוא דיפלומט אמיתי ששירת את לופטהנזה נאמנה", הצהיר סגן נשיא לופטהנזה למכירות באזור דרום מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, כרסטן שפר. "קולר מביא עימו לתפקיד ניסיון עשיר מתרבויות שונות ומסביבות עבודה מגוונות בהן פעל. אני בטוח כי הוא יקצור הישגים רבים גם בישראל".

כידוע, קבוצת לופטהנזה נחשבת כיום לקבוצה הרחבה ביותר בשוק התעופה העולמי וכוללת לא פחות מ-400 חברות בת, ביניהן חברות התעופה סוויס, אוסטריאן איירליינס. במהלך שנת 2013 החולפת הטיסה החברה כמות של 104 מיליון נוסעים ברחבי העולם ועל פי נתוני רשות שדות התעופה בישראל כמות משמעותית אף היא של 866 אלף איש.


מימין לשמאל: אגה דונהאופט, מנהל יחסי הציבור של הקבוצה במזרח התיכון, אפריקה ודרום מזרח אירופה, המנכ"ל החדש ראלף קולר, גולדי גוטליב מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בישראל וטל מושכל, מנהל יחסי ציבור קבוצת לופטהנזה בישראל

צילומים: שי רענן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: