אא

מנכ"ל חדש למלון צובה: מור עובדיה

הנהלת מועצת התיירות המקומית בקיבוץ הסמוך לירושלים הודיעה על מינויו של עובדיה למנכ"ל המלון החדש. "מאמין גדול בפוטנציאל הקיים. נשקיע בשנה הקרובה משאבים רבים בכניסה לשווקים חדשים"

| |

בא לקיבוץ בחור חדש. מלון בלמונט צובה הממוקם בסמוך לירושלים מתהדר החל מהשבוע במנכ"ל חדש, זאת לאחר החלטת תאגיד התיירות בקיבות למנות את מור עובדיה לתפקיד מנכ"ל המלון.

עובדיה, יליד ותושב קיבוץ צובה כיהן בשנים האחרונות כמנהל השיווק של חברת OSG הנמצאת בבעלות הקיבוץ ומתמחה בייצור מיגוני זכוכית לתעשיית הביטחון. במסגרת תפקידו היה מעורב עובדיה בבניית מערך השיווק, הייצור והתפעול הגלובאליים של הארגון ואף עסק בחדירה לשווקים חדשים לפיתוח עסקי בארצות הברית. עובדיה הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים ושיווק.

עובדיה שנכנס השבוע רשמית לתפקיד סיפר בהתרגשות: "אני שמח מאוד על בחירת ההנהלה בי ומאמין גדול בפוטנציאל שקיים במלון. בשנה הקרובה נשקיע משאבים רבים בכניסה לשווקים חדשים, בביסוס מערך השיווק ובשדרוג התשתיות הקיימות במלון".

כן ציין האחרון כי הוא מודע גם לקראת כניסתו לתקופה עמוסה באתגרים עבור המלון הכפרי אשר עתידה לכלול מסכת שיפוצים נרחבת בדמות הרחבת 40 חדרים נוספים והוספה של מספר אולמות כנסים בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים.

מלון "בלמונט צובה" הוקם בשנת 2000 ומשמש כאגף המרכזי והמוביל של תאגיד תיירות צובה. המלון עצמו ומצוי תחת בעלותו המלאה של הקיבוץ. כן כולל המלון 64 סוויטות, בריכת שחייה וגישה לשורה של מסלולי סיור רגליים ורכובים.  מגוון אטרקציות הכוללות בין היתר סיור טעימות ביקב המקומי, כניסה למתחם הילדים "קיפצובה" וסדנת שוקולד. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: