אא

שבוע ל-IMTM: היערכות מיוחדת בענף התיירות

50 משלחות זרות וכ-1500 תיירנים צפויים לפקוד בשבוע הבא את יריד התיירות IMTM 2014 שיתקיים בגני התערוכה. בין המשלחות הגדולות השנה: צרפת, הודו, פורטוגל, פולין, יוון, קפריסין ואיטליה. אייל שמואלי, מיזמי היריד: "נערכים לתערוכה הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בישראל"

| |

נכנסים לכוננות תיירותית. 6 שרי תיירות, 12 שגרירים זרים ועוד אלפי מבקרים מרחבי העולם יפקדו בשבוע הבא את מתחם גני התערוכה שבתל אביב לכבוד אירוע התיירות הגדול של השנה בישראל - יריד IMTM 2014. 

על רקע האיומים לחרם מצד מדינות שונות כנגד ישראל, צפויה להגיע בשבוע הבא לקראת היריד שיפתח בעוד שבוע בדיוק (11-12/2) רכבת אווירית יוצאת דופן של 50 משלחות זרות אשר צפויות להעלות משמעותית את תפוסות החדרים במלונות תל אביב.

בין הבכירים שייטלו חלק השנה בתערוכה ניתן למנות את שרי התיירות של פורטוגל, פולין ורומניה לצד שגרירי אירלנד, הונגריה, יוון, קפריסין וקרואטיה בישראל. בתערוכה לראשונה לקהל הישראלי משלחות גם מנפאל, אקוודור, הרפובליקה הדומיניקנית, מונטנגרו, אלבניה ואסטוניה. בין המדינות הנוספות המציגות יש למנות גם את טנזניה, אתיופיה, יפן, צרפת, תאילנד, הודו, איטליה, הונגריה, מלטה, ספרד, ברזיל, האיים המלדיביים ועוד.

כידוע ה-IMTM נחשב לאירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל המתקיים בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל, חברת אל-על ובשיתוף עם התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו ועוד גורמים נוספים. 

כן מיועד היריד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים - תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותת תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים, במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

אחד מיזמי היריד, אייל שמואלי התייחס לקראת התכונה הרבה שצפויה באירוע וסיפר כי "אנחנו צופים השנה היענות גדולה במיוחד ונערכים לקראת תערוכה הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בישראל. דווקא על רקע האיומים אני גאה ושמח על כך שנארח כ-20 בכירים, שרי תיירות ושגרירים ממדינות שונות".

גם לפן האמנותי דאגו השנה מארגני היריד, כאשר מי שתפתח את התערוכה תהיה זוכת תוכנית הריאליטי המדוברת "אקס פקטור", רוז שתזכה לתואר כבוד מידי שגריר הפיליפינים בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: