אא

לקראת פסח: "הישראלים נוהרים לגרמניה"

לקראת תקופת האביב וחופשת הפסח המתקרבת צפויים לבחור גם השנה עשרות אלפי ישראלים בגרמניה כיעד הנופש הנחשק עבורם. הטריגר: עלייה משמעותית במספר הטיסות הישירות למדינה. וגם - שביעות רצון בקרב המשלחת הישראלית מיריד POW WOW BERLIN 2014: "חוויה מקצועית ומעשירה"

| |

הסתיים בטעם מתוק. רשויות התיירות הגרמניות מסכמות את יריד "POW WOW BERLIN 2014" המסורתי וה-12 במספר שנערך בסוף השבוע בברלין והסתיים בשביעות רצון משמעותית מצד המארגנים. על פי הדיווחים ובהודעה לתקשורת המקומית מדווח כי במהלך שלושת ימי היריד נכחו בו למעלה מ-200 איש מבכירי ענף התיירות המתפרשים על פני כ-20 מדינות שונות וכאלו אשר סיפקו אווירה מרנינה ומקצועית לעיר הבירה הגרמנית.

האירוע הנחשב לאחד מנקודות השיא עבור התיירות הגרמנית בכלל והברלינאית בפרט נערך מדי שנה בשבוע הראשון של פברואר ומתהדר בכמות של למעלה מ-100 דוכני תיירות שונים אותם מתפעלים בכירי הענף מרחבי העולם. בין אופציות הדוכנים השונות אשר הוצעו עבור המשתתפים ניתן היה למנות: מלונות, אטרקציות תיירותיות, אתרי נופש ופנאי, ספקי תחבורה, מסעדות ואפשרויות קולינריות ומכונים תרבותיים וחברתיים מגוונים.

לצד הפעילות העסקית הענפה ניצלו מרבית מן המשתתפים את השהות בברלין ובמחוז ברנדנבורג לטובת סיורים ברחבי העיר בני חצי יום ואף יום שלם אשר הסבו להם הנאה והעשרה תרבותית רבה.

"היריד היה מהנה ומעשיר במיוחד", מעידה ורדה מרק, סוכנת מנהלת "גנים טורס" בהוד השרון ובעליה של חברת הנסיעות "ביס גרמניה" המתמחה בשוק הגרמני , בשיחה עם "פספורטניוז". "אמנם לא מדובר באירוע גדול אבל כמי שמשווקת חבילות נופש למגוון יעדים בגרמניה בשנים האחרונות הרי שזכיתי לחוויה מקצועית שהעמיקה את ההיכרות שלי עם ברלין".

לקראת חופשת הפסח המתקרבת מציינת מרק כי הביקוש לגרמניה נמצא במגמת עלייה מתמדת אשר מקורה בראש ובראשונה בזכות העלאת מספר הטיסות הישירות והפעלת טיסות לואו קוסט לברלין על ידי מותג ה-UP  של אל על וחברת איזי ג'ט הבריטית. "יש התעוררות בלתי רגילה בכל הקשור להתעניינות בחבילות לגרמניה. אם בעבר עוד היה אפשר להרגיש את הרתיעה של הישראלים מהמקום הרי שמשנה לשנה אנחנו עדים לעלייה במספר הישראלים הנופשים בגרמניה".

גם מנהלת לשכת התיירות הגרמנית, גולדי גוטליב, מחזיקה בדעה דומה לזו של מרק ומציינת כי "הישראלים מצביעים ברגליים ונוהרים לגרמניה. רק ב-2013 עלתה כמות לינות הישראלים בגרמניה ב-15.8% ובעשור האחרון בשיעור מדהים של 98%. הישראלים אוהבים את גרמניה ונהנים לבקר בה".

באשר ליעדים החזקים בחודשים הקרובים למדינה, מדגישה גוטליב את היער השחור וברלין כאתרי הנופש המרכזיים. "אנחנו צופים לראות עוד ועוד ישראלים נחשפים לגרמניה ונופשים בה. אין לי ספק כי תוך שנתיים שלוש גרמניה תהפוך ליעד הנחשק ביותר עבור התייר הישראלי באירופה וכזה שיותיר מאחור גם את צרפת ואיטליה המקדימות אותו נכון להיום".


מרק ועמיתות בפגישה עסקית במהלך היריד. צילום: פרטי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: