אא

שיהיה במזל: מלון ווסט אשדוד חוגג שנה להקמתו

במלאת שנה להקמתו זכה לאחרונה מלון ווסט אשדוד בתואר היוקרתי מטעם אתר המלונאות העולמי "טריפאדוויזור" לשנת 2014 לצד 5 פרחי יופי בתחרות ישראל יפה. מנכ"ל המלון, ניר וינשטיין נבחר לרשימת המנהלים המצליחים בעולם בספר חדש המופץ באירופה

|| ||

יש כבוד. במלאת שנה להקמת מלון הבוטיק הראשון מסוגו בעיר הנמל הדרומית מוכיח "ווסט אשדוד" השייך לרשת מלונות טמרס כי הוא כאן אינו מהווה אפיזודה חולפת בענף המלונאות הישראלי.

העדות לכך מתבטאת בשני פרסים יקרי ערך להם זכה לאחרונה בתחום התיירות: תואר יוקרתי מטעם אתר המלונאות העולמי "טריפאדוויזור" (Tripadvisor) אשר בחר במלון כמצטיין ובעל הרמות הגבוהות ביותר לדעת הגולשים בהתייחס לשירותיות, איכות ושביעות רצון האורחים.

ואם זה לא מספיק, הרי שלאחרונה גרף המלון גם חמישה פרחי יופי במסגרת תחרות "בית מלון נאה בישראל יפה 2013" שנערכה בחסות משרד התיירות והתאחדות המלונות בישראל בקטגוריות המתייחסות לחזות בית המלון, שירות לאורח, תפעול ושמירה על איכות הסביבה.

 

מי שנבחר רק לפני שבועות ספורים לתואר מנכ"ל השבוע של "פספורטניוז" ממשיך לגרוף תארים גם בתפוצות. ראיון אישי עם וינשטיין פורסם לאחרונה במסגרת ספר חדש בשם "ראיון עם מנהלי מלונות מצליחים" (Interviewing successful hotel managers).

בספר, המכיל 350 עמודים, משולבים 44 ראיונות עם מיטב מנהלי מלונות בכירים בעולם מרשתות מובילות, המתארים את השקפת העולם הניהולית של כל מרואיין. במקור נועדו הראיונות לשימוש אקדמי בלבד, אך לאור ההצלחה הרבה והתגובות החיוביות להם הם זכו, הוחלט לאגד אותם לספר איכותי שיצא לאור לפני כחודש באירופה. 

וינשטיין ששימש בעברו כמנהל התפעול של מלון ראדיסון בוקרשט, מוצג בקו אחד עם גדולי המלונאים האירופאים בעולם. גם מקומו של מלון ווסט אשדוד מרשת טמרס, אותו מנהל וינשטיין בתפקידו הנוכחי, לא נפקד מהרשימה והוא מוצג לצד מלונות יוקרה ממיטב הרשתות כגון ריץ קרלטון, ארבע העונות, מנדרין, סוויס הוטל, הילטון, אינטרקונטיננטל ,אקור, מאריוט, קמפינסקי, סטארווד ועוד.


ווסט אשדוד. הישג מרשים במלאת שנה להקמתו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: