אא

"שואפים להמשיך את מגמת הצמיחה בתנועה מישראל לפולין"

נציגי לשכת התיירות הפולנית כבר נערכים לקראת יריד התיירות היוקרתי לאחר היעדרות בת שש שנים. סמנכ"ל השיווק של הלשכה, רוברט קפינסקי בראיון מיוחד: "שמחים להגיע לישראל. רואים בכם כשותפי פעולה ארוכי טווח". במקביל, לוט בוחנת אפשרות להגדלת תדירות הטיסות בין המדינות

|| ||

מפולין באהבה. פחות מ-48 שעות לפני פתיחת יריד ה-IMTM אליו נערך ענף התיירות ביתר שאת  התקבצה היום (ראשון) המשלחת הפולנית לאחר היעדרות בת שש שנים ביריד לשיחה עם "פספורטניוז" אודות תיירות, תעופה ושיתוף פעולה עם הקהל הישראלי.

אור הזרקורים השנה עתיד לפנות אל רוברט קפינסקי, המשמש כסמנכ"ל השיווק של לשכת התיירות הפולנית ומי שתחת חסותו הצליח לקדם בשנים האחרונות את התיירות הפולנית לשיאים חדשים ולכמות כוללת של 15.7 מיליון תיירים בשנה החולפת המהווים עלייה של 7% לעומת השנה המקבילה אשתקד. מתוך אותו מספר מרשים אגב ומנתוני משרד התיירות הפולני עולה כי כ-85000 אלף ישראלים ביקרו במהלך 2013 בפולין. "אנחנו מאוד שמחים להגיע לישראל ולהשתתף ביריד", סיפר הבכיר הפולני בפתח דבריו. "עצם ההגעה שלנו לישראל הידועה בחשיבותה התיירותי עבורנו מעידה על הראייה בכם כשותפי פעולה ארוכי טווח".

באשר לשאלת המטרות אותן המשלחת הפולנית מציבה לעצמה ביריד הקרוב סיפר קמפינסקי כי "נמשיך לעשות את הכול על מנת לפעול לשינוי התדמית של פולין. אמנם מדובר ביעד עם היסטוריה עשירה לרבות תקופת מלחמת העולם השנייה והשואה, אבל יש לנו הרבה מעבר להציע החל בתרבות מגוונת, אתרים היסטוריים, פעילויות ספורט וסקי, מגוון אירועים בכל שנה וכמובן מחזות נפלאים פרי יצרו של הטבע. על כן אנחנו מנסים השכם וערב לשנות את הייצוגיות הספציפית שלנו במטרה לקדם את פולין כיעד תיירותי בולט מן השורה הראשונה באירופה".

על אותו מטבע, היכן נראה את התיירות הפולנית בעוד כחמש שנים?

"אנחנו מאמינים ביכולתנו להשיג עלייה שנתית מתמדת של כ-5% בחמש השנים הקרובות. התיירות הפולנית בהחלט נמצאת בכיוון הנכון. הגשנו בקשה לארח ביחד עם סלובקיה את משחקי החורף האולימפיים ב-2022, השנה נקיים את אליפות העולם בכדורעף אצלנו. המטרה היא להעניק בכל שנה ערך מוסף לקהל התיירים ולהפגין עבורם את המיטב שיש לפולין להציע".


ורשה במבט מלמעלה. 15.7 מיליון תיירים ביקרו בפולין אשתקד  

לצד קפינסקי נכחו בראיון מיוחד שנערך עבור "פספורטניוז" בתל אביב גם נציגי חברת התעופה הפולנית "לוט" בישראל, בראשם מנכ"ל אזור המזרח התיכון ונציגויות האופליין, יונתן בוברוב. השניים חשפו כי החברה בוחנת אפשרות להגברת תדירות הטיסות לורשה ויעדים נוספים במדינה פרט ל-7 טיסות שבועיות וישירות הפועלות נכון להיום מנתב"ג. "מאז ומתמיד לוט הייתה ועודנה תישאר חברת התעופה המרכזית עימה אנו עובדים", היטיב לציין קפינסקי. "מדובר בחברה עתירת ניסיון והישגים אשר מסייעת להדק את הקשר בין התיירות הפולנית והישראלית. אין לי ספק ששיתוף הפעולה בינינו ימשיך להרקיע שחקים".


מימין לשמאל: רוברט קפינסקי (סמנכ"ל שיווק לשכת התיירות הפולנית), מוניקה פסיורואסקה (נציגת מכירות לשכת התיירות הפולנית), מגדלנה קרוץ (נציגת לשכת התיירות הפולנית), יונתן בוברוב (מנכ"ל אזורי לוט המזרח התיכון ונציגויות אופליין), טדאוש וולנסקי (נציג המכון הפולני) ואורלי מאיר (מנהלת מכירות לוט ישראל)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותפולין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: