אא

ינואר בסימן חיובי: כ-900 אלף נוסעים חלפו בנתב"ג

רש"ת מפרסמת את נתוני החודש החולף המציג עלייה של כ-13% בהתייחס לתנועת הנוסעים לעומת החודש המקביל אשתקד. המטרה המרכזית: עמידה בתנאי הסף של 15 מיליון נוסעים בשנה והצטרפות לקטגוריית נמלי התעופה הבולטים בעולם

| |

יש מקום לאופטימיות. רשות שדות התעופה מפרסמת היום (שני) דו"ח נתונים מפורט אודות חודש ינואר האחרון ממנו עולים תוצאות מרשימות הממשיכות את מגמת העלייה המתמדת בחודשים האחרונים בנמל התעופה הישראלי.

סך תנועת הנוסעים בנתב"ג בחודש האחרון הסתכמה על פי הדו"ח בכמות של 883,141 נוסעים - עלייה של 12.9% לעומת החודש המקביל אשתקד. עלייה נוספת נרשמה גם בכמות הטיסות שיצאו מנתב"ג שעמדה על 6799 (11.45%+)

ברשימת חברות התעופה המצטיינות ממשיכה להוליך בגאון אל על עם סך כולל של 282,422 נוסעים המהווים עלייה של 6% לעומת החודש המקביל אשתקד. במרחק רב אחריה שומרת טורקיש אירליינס על יציבות במקום השני עם זינוק מטאורי של 77% ולסך תנועה מירבי של 53,986 נוסעים. חרף ירידה של כאחוז מתבססת יונייטד אירליינס במקום השלישי בחודש החולף (31,023 נוסעים). באשר לארקיע רשמה החברה עלייה של כמעט 6% בינואר (12,526 איש). ישראייר צברה ירידה קלה בת כ-3% (12,429 איש).

הישראלים המשיכו גם בינואר להוכיח עד כמה הם קרובים לארצות הברית ונהרו אליה במספרים נאים של 115,391 נוסעים המהווים עלייה של 13.8% לעומת ינואר 2013. כן עלייה באטרקטיביות ובתנועת הנוסעים הישראלים והזרים מנתב"ג נרשמה גם לטורקיה, רוסיה, פולין ורומניה.

בתוך כך ממשיכים לקוות גורמים ברשות שדות התעופה הישראלית לשנה עמוסה בטיסות ונוסעים כאשר חופשת חג הפסח כבר מתקרבת. כידוע, המטרה המרכזית של אותם גורמים נעוצה ברצון לעבור את רף 15 מיליון הנוסעים בשנה הקרובה כתנאי סף להצטרפות לדרגת נמלי התעופה המרכזיים בעולם ואירופה הנמנים על קטגוריה זו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: