אא

שגריר נפאל בישראל: "מעריצים את ההתקדמות הישראלית"

רגע לפני הופעת הבכורה של המשלחת הנפאלית ביריד ה-IMTM שתיערך מחר התפנה השגריר, פרלאד קומר פראסאי וצוות לשכתו לשטוח בפני "פספורטניוז" את נפלאותיה של התיירות המקומית ולפרגן לישראל. "גאים לשתף פעולה עם השוק הישראלי"

| |

מנפאל באהבה. בעוד מספר שעות יתקבצו אלפי בני אדם לקראת יריד התיירות ה-IMTM המסורתי בגני התערוכה שבתל אביב. בין עשרות המשלחות הזרות שתכבדנה בנוכחותן את ענף התיירות הישראלית, ניתן יהיה למצוא לראשונה גם משלחת נפאלית ובראשה השגריר המקומי בישראל, פראלאד קומר פראסאי שהתפנה מעיסוקיו רגע לפני המאורע החגיגי לטובת שיחה קולחת עם "פספורטניוז".

כמות התיירים הפוקדים נכון להיום את נפאל עומדת על ממוצע של כמיליון בני אדם, נתון אשר אינו מעורר שביעות רצון מצידו של השגריר ועמיתיו. "אנחנו מאמינים ביכולתנו להגיע רחוק הרבה יותר. יש לנו הרבה מאוד אתרים ואטרקציות מכל הגוונים והסוגים שיכולים להתאים למגוון נרחב של אוכלוסיות. המטרה המרכזית מבחינתנו עד 2020 תהיה להכפיל את כמות התיירים ל-2 מיליון סך הכול".

גם בגזרת הישראלים יש לנפאלים עוד לאן לשאוף. סך הכול פקדו את המדינה במהלך השנה החולפת כ-8000 ישראלים, מרביתם צעירים המחפשים טיולי שטח ומחנאות לאחר תקופת השירות הצבאי. בכלל, על מנת להגיע כיום לנפאל עליכם לבצע טיסה מקדימה לאיסטנבול ומשם בטיסה ישירה של חברת "טורקיש איירלינס" לנחות בקטמנדו, עיר הבירה הנפאלית ועתירת המסורת.

על כל פנים, הטריגר למפגש עם פראסאי ועמיתיו מקורו כאמור באירוע מכונן עבור המשלחת הנפאלית בדמות השתתפות ראשונה אי פעם ביריד התיירות הישראלי. "עד היום נבצר מאיתנו להשתתף מסיבות שונות, אבל כמי שנכח בשנה שעברה בתור אורח הבנתי עד כמה החשיבות שלו גדולה. אני יותר ממאושר להוביל משלחת רשמית מנפאל בתקווה שאירוע ה-IMTM 2014 יוביל אותנו למגוון רחב של הזדמנויות והגשמת יעדים תיירותיים".

עד כמה משמעותי מבחינתכם להציג ביריד תיירות המתקיים בישראל?

"אני יכול להגיד עם יד על הלב שאנחנו פשוט מעריצים אתכם. מהרגע שהגעתי לישראל הבנתי עד כמה מדהים מה שהצלחתם להשיג כאן ב-65 שנה הוא יוצא דופן הן מבחינת כלכלה, חקלאות וכמובן תיירות. ההתקדמות שלכם היא דבר שמעורר עבורנו השראה כמדינה המעוניינת לפתח את התיירות שבה. כולנו תקווה כי ה-IMTM יוכל לעמוד בציפיות הללו בעבורנו".


בתמונה: פראסאי (במרכז) ונציגי השגרירות הנפאלית בישראל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: