אא

IMTM 2014: אלפי מבקרים ביום הפתיחה

יריד התיירות נפתח הבוקר בתל אביב וזכה לתהודה מרשימה בזכות אלפי משתתפים מלמעלה מ-45 מדינות שונות. בלטו הביתנים האיטלקים והקפריסאיים. שר התיירות, עוזי לנדאו בטקס הפתיחה: "שואפים לשבור ב-2014 את שיא כמות התיירים הנכנסת מהשנה החולפת"

| |

היום הראשון של תערוכת התיירות הגיע לסיומו והוכתר על ידי המארגנים כמוצלח. אלפי משתתפים וביניהם מציגים, סוכנים, מלונאים, אנשי תעופה ותיירנים מ-48 מדינות שונות פקדו את האירוע שנערך בגני התערוכה שבתל אביב ויצרו אווירה הרמונית וססגונית ששילבה בין הפן העסקי למפגשי חברותא תכופים בין בכירי הענף. 

את טקס הפתיחה שהתקיים בשעות הבוקר חנך שר התיירות, עוזי לנדאו שהצהיר בגאון על הזכות הגדולה שנפלה בחלקו לפתוח את התערוכה וסיפר מצידו כי "שנת 2013 הסתיימה כשנת השיא עבור התיירות הישראלית. הגענו לשיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל, שיפרנו את מוצרי התיירות ועל כן אני מאמין שגם השנה נצליח לעקוף את השיא שהצבנו בשנה החולפת".

עוד הוסיף לציין השר לנדאו את יתרונותיה של ישראל כיעד תיירותי והבהיר. "מדינת ישראל מציעה לתייר כל מה שניתן לחשוב עליו. בין אם זה תרבות, היסטוריה, אתרים קדושים, חדשנות וצעירות בת"א, צפון ירוק והכל במרחק רדיוס של שעה וחצי מת"א. תציבו את האתגר ואנחנו נפתיע אתכם".

ואם זה לא מספיק, בסיום דבריו הציג לנדאו את תוכנית משרדו לדירוג מידת שביעות רצונם של התיירים מהמלונות בישראל, דירוג אשר יוצג באתר משרד התיירות לשימוש התיירים השונים".

היום הראשון של היריד התאפיין בשלל עמדות ומיצגים מרהיבים, כנסים מקצועיים בקומה השנייה של המתחם לצד פגישות עסקיות בין הנוכחים. בין הביתנים שבלטו במיוחד ניתן לציין את הביתן הקפריסאי בראשות לואיזה ורקלס ובכירי ענף המלונאות במדינה לצד הביתן האיטלקי שסביבם הורגשו תכונה ערה מצד המשתתפים הרבים.


מימין לשמאל: אייל שמואלי (ממארגני היריד), עוזי לנדאו (שר התיירות), אליעזר שקדי (מנכ"ל אל על היוצא) וליאור גלפנד (ממארגני היריד). צילום: רמי חכם

טקס הפתיחה כלל בנוסף הענקת פרס איש התיירות לשנת 2014 למנכ"ל רשות שדות התעופה, גיורא רום, על תרומתו להסכם "השמים הפתוחים". רום מצידו הודה לנוכחים וסיפר כי "ההסכם הפך את ישראל ליעד תיירותי נגיש יותר ומחבר אל ישראל וממנה".

על החלק האמנותי של היום הראשון ביריד אמונה הייתה הזמרת הפיליפינית רוז שכזכור הוכתרה רק לפני כחודש כזוכה הגדולה של תוכנית ריאליטי "אקס פקטור" והוזמנה כאורחת הכבוד של טקס הפתיחה לצידו של השגריר הפיליפיני בישראל, ג'רוסו די-ג'י קאלונה שסיפק הצהרה מבחינתו לפיה "עצם ההצלחה של רוז בזירה הישראלית מוכיחה שישראל היא מדינה ורסטילית וכזו שבא כל אחד יכול להצליח. אני מאחל לכם שפע תיירותי גם בשנים הבאות ובתקווה לעוד אירועים מוצלחים שכאלו".

כידוע, אירוע ה-IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים החל בתיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים הכוללים עמותת תיירות מרחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות. התערוכה כוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים ותכנית לסוכנים מוזמנים במסגרתה מגיעים ליריד מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.


מימין לשמאל: יריב פישר (מנכ"ל פלייאיסט ונציג לשכת התיירות הפיליפינית בישראל), ג'רוסו די-ג'י קאלונה (שגריר הפיליפינים בישראל), הזמרת רוז פסטונאס. צילום: רמי חכם  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: