אא

סרדיניה להמונים: קשרי תעופה נערכת לקיץ

סיטונאית הנסיעות והתיירות תוציא בעונת הקיץ הקרובה ארבע טיסות ליעד לצד מתן אפשרות לחופשות קצרות בנות שלושה לילות למשפחות בתקציב נמוך. המנכ"ל והבעלים, יורם מוטעי: "תכנון נבון של החופשה מייצר חיסכון ויכולת שליטה עליה באופן מלא"

| |

בואו לסרדיניה. סיטונאית הנסיעות הוותיקה "קשרי תעופה" הציגה אמש במסגרת יריד התיירות הבינלאומי ה-IMTM המתקיים בתל אביב את היעדים הבולטים עבורה לקראת עונת הקיץ הקרובה. 

בחברה מציינים כי הביקוש לחופשות בתקציב קטן יותר יביא השנה למגמה של היצע חופשות קצרות יותר בנות  3-4 לילות. קשרי תעופה תשווק החל מהקיץ חופשות כאלו גם ליעדי הנופש תורכיה ויוון וגם ליעדים באירופה.

על כן מדגישים בקשרי תעופה את האי סרדיניה כיעד בולט ומרכזי בעונת הקיץ הקרובה אשר עתיד למשוך כמות גדולה של ישראלים. האי נחשב לשני בגודלו מבין איי איטליה ומתאפיין בחופים בתוליים, אוכל איטלקי משובח, חוף ים תיכוני תכול לצד עיירות חוף ואתרים היסטוריים מרתקים.

בקיץ 2014 תוציא החברה ליעד בבלעדיות ארבע טיסות שבועיות לצד הסכם בלעדיות עם רשת מלונות "דלפינה" הפועלת בחלק הצפוני של האי ומשווקת מלונות בדרגת 4-5 כוכבים. החופשות ליעד יימכרו במחיר של החל מ-700 דולר לחופשה בת 4 לילות הכוללת טיסה ומלון.

מנכ"ל החברה והבעלים, יורם מוטעי התייחס להשקת היעד ולקראת העונה הקרובה ציין כי "לישראלים יהיה הקיץ היצע גדול יותר של יעדים עד 3 שעות טיסה ישירה מישראל. יעדי יוון, מלטה ואגן הים התיכון ימשיכו להתחזק לצד יעדים חדשים יחסית במפת התיירות כמו סרדיניה, סיציליה וקלבריה אליהן מופעלות טיסות ישירות.

עקב שינוי מבנה החופש הגדול וביקושים גבוהים ביותר ליעדי אגן התיכון מצד התיירים האירופאים, אנו ממליצים להקדים ולהזמין את החופשה השנתית ככל הניתן. אין כל ספק שתכנון נבון מייצר חסכון ובעיקר יכולת לשלוט באופן מלא על איכות החופשה שלנו".

חוגגים 30 שנות פעילות

בצירוף ההודעה על השקת היעדים והמבצעים לעונה הקרובה, ערכה החברה אירוע חגיגי לציון שלושים שנות פעילות באולם האירועים גדות בתזמון מושלם עם יריד פתיחת תערוכת התיירות הבינלאומית ה-IMTM המתקיימת השבוע בתל אביב.

המנכ"ל ובעלי הרשת, יורם מוטעי, הזמין לאירוע לצד בכירי תיירות והמשחק הישראלי גם אורחים מיוחדים מחו"ל שהגיעו במיוחד לכבוד המאורע, ביניהם: נציגת רשת מלונות היוקרה מסרדיניה "דלפינה" ונציגי מלונות הילטון, רדיסון ואינטרקונטיננטל ממלטה ויוון.

באירוע הגאלה חשפה החברה את היעדים החמים לקיץ הקרוב הכוללים את סרדיניה, קלבריה, סיציליה בצוותא עם מלטה ואיי יוון המסורתיות הזוכות להשקה גם היום בביתן החברה בתערוכה.

בין הבכירים שהגיעו לחגוג שלושים ועל הדרך גם חסגור חופשה מוקדמת לקיץ: אורי שוקר (מנכ"ל מועדון 365), מוטי אלמליח (מנכ"ל פנסוניק), עמית ג'ירוני (מנכ"ל גוליבר הנכנס)אורי אלון (מנכ"ל גוליבר היוצא) ואלינה מונטוני מבעלי רשת המלונות "דלפינה" שבסרדיניה ועוד רבים וטובים.

 
יורם מוטעי עם אלינה מוטוני מבעלי רשת המלונות "דלפיניה" שבסרדיניה. צילום: יח"צ

 בתמונה (מימין לשמאל): אורי שוקר (מנכ"ל מועדון 365) ויורם מוטעי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: