אא

אופיר טורס מתרחבת: תוסיף טיסות למילאנו

סיטונאית התיירות והנסיעות הודיעה על הוספת טיסות נוספות למילאנו בחודש מארס לאור הביקוש הגובר ליעד. מנהל השיווק בחברה, דורון ניר: "גידול של 17 אחוזים בהזמנות סקי לעומת התקופה המקבילה אשתקד"

|| ||

מעבים את הקו האיטלקי. סיטונאית התיירות והנסיעות אופיר טורס סיפקה הערב בשורה מצוינת עבור חובבי התיירות באיטליה ובעיר מילאנו בפרט. הסיבה: העלאת מכסת הטיסות בקו ת"א - מילאנו בחודש מארס, זאת לאור מה שמוגדר בחברה כביקוש גובר והולך מצד ישראלים לחופשה ביעד הנתון.

מנהל השיווק של "אופיר טורס", דורון ניר, מסביר את הגידול עליו מדווחת החברה בתקופה האחרונה מכורח מספר סיבות מרכזיות הכוללות את "שינוי מזג האוויר באירופה המעודד יציאה לחופשות סקי, אולימפיאדת החורף בסוצ'י הנמצאת בכותרות בתוספת למודעות הגבוהה להזמנת חופשות סקי וחבילות בקונספט הכול כלול במחירים אטרקטיביים".

עוד ציין דורון כי "מכירות חבילות הסקי שלנו גדלו השנה משמעותית למרות שלא היה שינוי של ממש ביעדים ביחס לאשתקד". היעדים המבוקשים עצמם נותרו איטליה, בולגריה, אוסטריה וצרפת. בין הקלאבים הנחשקים מוביל בגאון קלאב וולטור באיטליה וקלאב מד בצרפת.

נתונים נוספים ממחלקת הסקי של החברה מעידים כי בעשרת הימים אחרונים חל גידול משמעותי של כ- 17% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד לצד גידול של כ- 20% ביחס לכמות הנרשמים בשבועיים הראשונים של ינואר 2014. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: