אא

מחזיקי האג"ח של מועדון 365 יקבלו שעבוד על מניות קשרי תעופה

השעבוד ייערך במסגרת הליך בו יאשרו מחזיקי האג"ח של מועדון 365 את המיזוג עם "משביר החזקות" ויזכו לשעבוד של למעלה משני שליש ממניות החברה (66.5%). מניות קשרי תעופה יופקדו בחשבון נאמנות

| |

66.6% ממניות קשרי תעופה המוחזקים בידי מועדון 365 ישועבדו לטובת מחזיקי האג"ח של המועדון, כך עולה במסגרת הליך בין הצדדים. השעבוד יעשה במסגרת מיזוג של מועדון 365 עם חברות "משביר החזקות".

ההסכם בין הצדדים קובע כי מניות קשרי תעופה יופקדו בחשבון נאמנות בבנק על שם החברה בשעה שזכויותיה ישועבדו לטובת הנאמן. סך שווי מניות החברה כיום עומד על 31.5 מיליון שקלים.

במסגרת ההסכם הוחלט כי קבוצת המשביר תוכל לקבל עד 60% מהדיבידנדים שיתקבלו בגין רווחי קשרי תעופה בשנת 2013 והיתר בסך 40% יוותר בחשבון מניות החברה. כמו כן בגין רווחי שנת 2014 תקבל קבוצת המשביר רק 50% מהדיבידנדים, כאשר היתרה תישאר בחשבון המשועבד.

עוד נקבע כי עד למכירת מניות קשרי תעופה וככל ששווי השוק מניותיה שתהיינה משועבדות לנאמן, כפי שיהיה מעת לעת, יירד במועד הבדיקה מסך של 110% מסך ערך ההתחייבות של אגרות החוב בידי הציבור, תשלים קבוצת המשביר את היחס החסר תוך פרק זמן של 30 יום.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: