אא

אטלס על המפה: מלונות הרשת מככבים ברשת

שבעה ממלונות הבוטיק של הרשת דורגו בראש רשימת 25 המלונות המומלצים בישראל של אתר התיירות העולמי TRIPADVISOR. מנכ"ל הרשת, דני ליפמן: "הישג גדול. התיירים יודעים להעריך ולשתף חוויות טובות שעברו אצלנו". בחודשים הקרובים תשיק אטלס 2 מלונות חדשים בת"א ויפו

| |

הישג מרשים לרשת מלונות אטלס. לא פחות משבעה ממלונות הרשת דורגו ברשימת 25 המלונות המומלצים ביותר בישראל לשנת 2014 על ידי אתר התיירות העולמי TRIPADVISOR, בו נקבע הדירוג באופן בלתי תלוי על ידי אורחי המלונות המעלים את התרשמותם ודירוגם באתר.

בהמשך לכך זכו שניים ממלונות הרשת ב-2013 לתואר של כבוד מטעם האתר הנחשב לאחת מהאוטוריטות המרכזיות בענף המלונאות הגלובלי: מלון "ארתור" הירושלמי דורג במקום ה-2 מבין המלונות הישראליים הטובים ובמקום הראשון בירושלים. מלון "הביי קלאב" החיפאי דורג באותה רשימה במקום השלישי והמכובד ובמקום הראשון מבין המלונות בחיפה.

ההודעה על הזכייה מגיעה במקביל להמשך ההתבססות של הרשת בענף המלונאות הישראלי. בחודשים הקרובים תשיק אטלס שני מלונות בוטיק חדשים: האחד בלב שוק הפשפשים ביפו שייקרא "מרקט האוס" והשני בקרבת נמל תל אביב וברחוב יורדי הסירה ("מלון ים"). בנוסף עתידה רשת להשיק מלונות נוספים בתל אביב וירושלים, כך שעל פי התחזית עד 2015/16 יהיו ברשותה 17 מלונות ברחבי הארץ.

דני ליפמן, מנכ"ל רשת מלונות אטלס התייחס בשביעות רצון לזכייה בדירוג המצטיין וסיפר כי "אנו גאים בדירוג מלונות הרשת ברשימת המלונות המומלצים בישראל של רשת TRIP ADVISOR העולמי. ההישג מוכיח שוב שהתיירים יודעים להעריך ולשתף חוויות על המלונות הטובים בהם שהו".

עוד הוסיף לציין המנכ"ל המשמש גם כבעלי הרשת בצוותא עם לסלי אדלר על כך שגם בשנים הבאות "נמשיך להפתיע, לרגש ולהוביל את טרנד מלונות הבוטיק תוך הקפדה על חווית האירוח".


מלון ארתור ירושלים. מקום שני ברשימת המלונות הנחשקים בישראל. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: