אא

שיתוף פעולה בין PayPal ואגד

משתמשי תחבורה ציבורית יוכלו לרכוש כרטיסים של אגד באמצעות PayPal

| |

לראשונה בישראל ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית באמצעות PayPal. חברת אגד ו-PayPal הודיעו על שיתוף פעולה שיאפשר לנוסעים להזמין כרטיסים לקווי אילת באינטרנט ולשלם באמצעות PayPal. בשבועות הקרובים השירות יפעל גם דרך אפליקציית "אגד – הזמנת מקום".
בתהליך הרכישה יוכלו הנוסעים לבחור אם לשלם באשראי או דרך PayPal. שילוב PayPal ברכישת הכרטיסים יאפשר קניה בטוחה יותר ללקוחות מבלי שיצטרכו לחשוף את פרטי האשראי בכל פעם מחדש, וכך גם יקל על תהליך הרכישה.
יו"ר מזכירות אגד נועם בן אור אומר: "שילוב PayPal בתחבורה הציבורית יאפשר לנו להגביר את רמת האמון של הלקוחות ברכישה האלקטרונית, הפוטנציאל של רכישה מאובטחת ברשת, עשוי להקל את השימוש בקווי השירות עתירי הנוסעים של אגד ובאם הדבר יצליח נבחן אופציה של רכישות מקוונות נוספות".
אפי דהאן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים לצעד פורץ הדרך של אגד ולהציע לנוסעים הרבים בקו לאילת המזמינים מראש כרטיסים באינטרנט לשלם עם PayPal בצורה נוחה מהירה ובטוחה יותר. אין לי ספק כי צעד זה יוביל למהפכה גדולה בתחום התחבורה הציבורית בארץ אשר תאפשר הזמנת כרטיסים באינטרנט ודרך המכשירים הניידים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: