אא

ליבם במזרח: עלייה ניכרת בכמות הישראלים הנופשים בפיליפינים

מנתוני משרד התיירות הפיליפיני עולה כי כמות הישראלים שביקרו במהלך השנה החולפת במדינה נסקה בשיעור של כ-30 אחוזים למספר שיא של 7500 בני אדם. יו"ר לשכת התיירות הפיליפינית בישראל, יריב פישר: "הקהל הישראלי מזהה בפיליפינים כיעד אקזוטי"

| |

הישראלים כובשים את הפיליפינים. מנתונים שמפיץ היום (שלישי) משרד התיירות הפיליפיני לסיכום שנת 2013 עולה כי שיעור הישראלים הנופשים במדינה עלה משמעותית והסתכם בסך 7500 בני אדם המהווים גידול של למעלה מ-30% לעומת השנה אשתקד.

מדובר בגידול מתמיד בכמות הישראלים היוצאים לפיליפינים אשר בשנת 2009 עמד על כ-4000 איש וצובר תאוצה מרשימה מדי שנה בצירוף תיירות הפוכה של פיליפינים המבקרים במדינת ישראל למטרות תיירות. 

יו"ר לשכת התיירות הפיליפינית בישראל ומנכ"ל חברת פלייאיסט המשווקת טיסות וחבילות נופש למזרח הרחוק, יריב פישר, מתייחס לעלייה בנתונים ומעיד כי "מגמת הגידול בהיקף של 30 אחוזים בתנועת התיירות לפיליפינים תימשך גם בשנים הקרובות, כאשר היעד שהגדרנו ל-2014 עומד על כ-9000 מבקרים מישראל בפיליפינים".

עוד הוסיף פישר לציין את הצמיחה הנובעת לטעמו מכך שהישראלים גילו את ייחודיות היופי, הנופים וההיצע התיירותי העשיר של הפיליפינים כשוק תיירות מתפתח. "הצמיחה הזו קשורה בין היתר גם לשיתוף פעולה המוצלח עם שגרירות הפיליפינים בישראל ולפעילות השיווק של לשכת התיירות בין שתי המדינות. יחד גיבשנו תכנית שנתית מקיפה לשנה הקרובה הכוללת פעילויות ואירועים יזומים אשר יגבירו את החשיפה והמודעות של הקהל הישראלי לאיים הפיליפיניים כיעד אקזוטי לנופש אטרקטיבי וחלומי".


יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות הפיליפינית בישראל: "היעד ל-2014: 9000 ישראלים בפיליפינים"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: