אא

"שואפים ל-5 מיליון תיירים בישראל בשנה"

נשיא התאחדות המלונות שיגר מכתב לבנימין נתניהו לקראת כנס איפא"ק בו ישתתף בחודש הבא בארה"ב בבקשה לפעול להגברת תדירות הביקורים של יהדות ארה"ב לישראל. "אין צורך להכביר בחשיבות ביקורם בישראל"

| |

בנימין נתניהו לעזרת התיירות? רגע לפני שהוא יוצא לארצות הברית לכנס איפא"ק בו יידון על מגוון נושאים בוערים שעל סדר היום, שיגר היום (רביעי) נשיא התאחדות המלונות, אלי גונן מכתב לראש הממשלה בו הדגיש את חשיבות נאומו במליאת המכובדים האמריקנית גם עבור תעשיית התיירות והמלונאות הישראלית.

"כפי שידוע לך, תעשיית התיירות בישראל היא מהתעשיות בעלות הפוטנציאל לספק את מספר מקומות העבודה הגדול ביותר בארץ ובעיקר בתחומי הפריפריה. על כן אני מוצא לנכון לפנות אליך לקראת ביקורך בוושינגטון להציג בהופעותיך הבינלאומיות ובמיוחד בפני ראשי הקהילות היהודיות, את חשיבותה של התיירות ולקרוא להם לבוא ולבקר בארץ, במיוחד בשנה הקרובה. 

גונן שכזכור שב לקדנציה שניה בתפקיד נשיאות ההתאחדות בחודש דצמבר האחרון לא מתבייש להציב מטרות מרחיקות לכת עבור התיירות הישראלית ומציג במכתב את חזונו מלא התקוות באשר לעתיד הקרוב. "החזון שלנו, תיירני ישראל, הינו חמישה מיליון תיירים בשנה שהם 300 אלף מועסקים בתיירות ו-67.3 מיליארד לתמ"ג".

עוד הוסיף גונן במכתב לנתניהו כי "בדבריך בפני מלונאי ישראל אמרת שאתה מאמין בתיירות ומאמין בנו המלונאים. אנו רוצים להגיע ל-5 מיליון תיירים בעתיד הנראה לעין. זו לא משימה בלתי אפשרית - היא אפשרית. אנחנו צריכים לדאוג רק שיהיו אלו שיבואו".


גונן. רואה בקהילה היהודית בארה"ב ככוח משמעותי לתיירות הישראלית

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: