אא

קווי חופשה מתרחבת: חתמה על חוזה בלעדיות עם מלון מרכזי בכרתים

סיטונאית התיירות והנסיעות תחל לשווק באופן בלעדי את מלון כרתה מאריס הנחשב לאחד המבוקשים באי היווני על ידי קהל הנופשים הישראלי. מנכ"ל החברה, עמי כהן: "שמח לבשר על גל הזמנות לא מבוטל לפסח ולחודשי הקיץ"

| |

מתרחבת. סיטונאית התיירות והנסיעות "קווי חופשה" הודיעה כי תחל לשווק החל מפסח הקרוב באופן בלעדי את מלון "כרתה מאריס" שכרתים. המלון שנחשב לאחד מיעדי הנופשונים המרכזיים של קהל הישראלים באי היווני הינו כפר נופש המרוחק כ-24 קילומטרים מעיר הבירה, הרקליון וידוע ככפר נופש מרהיב ביופיו הכולל שבילים ציוריים ומפותלים, ארכיטקטורה אגאית ועוד שלל מראות יוצאי דופן.

בין מעלותיו של המלון ניתן למנות חוף ים, שלוש בריכות חיצוניות, כדורעף חופים, סקי מים, קנו וסירת פדלים. כן פזורות לא פחות משש מסעדות ברחבי מתחם המלון לצד ספא ומרכז בריאות הכולל ג'קוזי, ספא, חמאם, סאונה וחדר כושר. 

מנכ"ל קווי חופשה, עמי כהן, הביע שביעות רצון מהחתימה על ההסכם וסיפר: "כחלק מהאסטרטגיה של החברה, אני שמח לבשר על חתימת הסכם בלעדיות עם אחד המלונות המזוהים והמבוקשים ביותר לאורך השנים בקרב הקהל הישראלי - מלון הכרתה מאריס בכרתים. עם סגירת הבלעדיות אנו מאפשרים לסוכנים ומשרדי הנסיעות לנתב בקלות הזמנות שקולעות לטעם הישראלי".

עוד הוסיף כהן לציין: "כל מוצרינו כבר מפורסמים במערכות המקוונות ובחדר הזמנות הסוכנים של קווי חופשה. אני שמח לבשר גם על גל הזמנות לא מבוטל לקראת פסח וחודשי הקיץ למוצרים נבחרים ואלו שברשותינו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: