אא

הגיעו לפשרה: הושג הסכם עבור הנחה לתשלום במזומן על תיירים

במסגרת הסכם שנחתם בין התאחדות המלונות לסוכני הנסיעות נקבע כי במשך ארבע השנים הקרובות תינתן הנחה של 1.1 אחוזים על תשלום במזומן עבור תיירות נכנסת על חשבון ההנחה הנוכחית כיום העומדת על 1.5 אחוזים. ישיבה דחופה של מועצת התאחדות המלונות תדון בנושא בתחילת מארס

| |

מגמת הקיזוז בעמלות רשתות המלונות לסוכנים גולשת לזירה נוספת. לאחר משא ומתן ממושך הגיעו בימים האחרונים המלונאים ולשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, להסכם בדבר תשלום במזומן עבור תיירים על ידי סוכני הנסיעות.

כידוע, עד היום נהנו הסוכנים מהנחה בגובה 1.5% בגין התשלום במזומן, אולם בלחץ רשתות המלונות הגדולות, פתאל וישרוטל אשר התנגדו נחרצות להמשך מתן ההנחה ודרשו לבטל לאלתר את ההנחה עקב הריביות הנמוכות במשק, נדמה היה כי ההנחה עשויה להתבטל. בסופו של יום, מי שלחצו להמשך הענקת ההנחה היו המלונאים הקטנים המתבססות יותר מהרשתות הגדולות על קבוצות תיירים המגיעות על ידי סוכנים.

אלא שלאחר דין ודברים הגיעו הצדדים להסכמות הקובעות כי בארבע השנים הקרובות תקוזז ההנחה בגין תשלום במזומן עבור הסוכנים ל-1.1%, כאשר בשלב מאוחר יותר ההנחה אף תרד עוד יותר ל-1% בלבד.

מועצת התאחדות המלונות עוד צריכה לאשר את ההסכם מבחינה טכנית ולשם כך תתכנס לישיבה דחופה בחודש מארס בה תידון בנושא. ההסכם החדש וקיזוז ההנחה צפוי להיכנס לתוקף החל ממארס הקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: