אא

מחר: יריד תיירות לדוברי רוסית יתקיים באילת

לראשונה בישראל תארח העיר הדרומית יריד אשר מטרתו להפגיש בין מדריכי תיירות דוברי רוסית עם בעלי העסקים בעיר. מארגן האירוע, יגאל ריינגרבץ: "הגיע הזמן לספק את הסחורה למען התיירים המגיע ממדינות חבר העמים". סך המשתתפים ביריד צפויה: כ-120 איש

אילת מחממת מנועים לרגל פתיחת עונת התיירות. מחר (שני) תארח העיר ולראשונה בישראל יריד תיירות אשר מטרתו להפגיש בין מדריכי התיירות דוברי הרוסית עם בעלי העסקים בעיר, לאירוע על טהרת הידוק הקשרים המקצועיים וחברתיים בין הצדדים.

פתיחתו הרשמית של היריד תיערך במעמד מנכ"ל תאגיד התיירות, אמיר נפתלי ותתפרש על פני שלושה ימים של מפגשים תכופים. סך המשתתפים הצפוי עתיד לעמוד על כ-120 איש, מתוכן 70 מדריכי תיירות דוברי רוסית וכ-50 נציגים מבתי העסק המובילים בעיר.

מארגן האירוע, יגאל ריינגברץ, התייחס לפתיחתו ההיסטורית בהתרגשות והצהיר. "לראשונה בישראל עומד להתקיים יריד תיירות בהרכב שכזה. רגע לפני תחילת עונת התיירות ממדינות חבר העמים הגיע הזמן לכל מי שעובד בתחום "לחמם מנועים" כדי להעניק לתיירים מוצר ברמת איכות חסרת תקדים".

עוד הוסיף ריינגברץ לציין כי "בכל שנה יותר ויותר תיירים הפוקדים את אילת מגיעים אליה ממדינות חבר העמים. אלו הם התיירים האיכותיים שמבינים עניין ויודעים להעריך מותגי אופנה, אטרקציות, מקומות בילוי ומסעדות. תפקידנו הוא לספק להם את הסחורה לה הם מצפים ולגרום להם לחזור גם בשנה הבאה".


אילת. מתכוננת לראשונה לאירוע קירוב הלבבות בין מדריכי התיירות לבעלי העסקים בעיר.צילום: דפנה טל, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: