אא

מסוף אלנבי: עלייה מתמדת בכמות העוברים והשבים

חברי לשכת מארגני התיירות הנכנסת זכו לאירוח מטעם אנשי רש"ת במסוף הגבול הדרומי. מנכ"ל הלשכה. למעלה מ-275 אלף איש חלפו במעבר הגבול המדובר במהלך 2013

| |

מסיירים במעבר הגבול. חברי לשכת מארגני תיירות הנכנסת זכו לאחרונה לסיור מיוחד מטעם רשות שדות התעופה במסוף אלנבי.

במסגרת המפגש פרי יוזמת לשכת מארגני תיירות נכנסת, הציגה הרשות בראשותו של שלמה אורן, סמנכ"ל מסופי גבול פניים ארציים ברש"ת את תוכניות העבודה לייעול ושיפור השירות לתייר. בין השיפורים עליהם שוקדים בימים אלו: שידרוג מערכת מיזוג האוויר במסוף, שיפור מערכת הכריזה, הקמת דיוטי פרי ובניית אגף נוסעים חדש. 

מנגד הציגו חברי הלשכה את הקשיים העומדים בפניהם בנושאי קליטת תיירים במסופי הגבול היבשתיים הכוללים בין היתר עיכובים ופגיעה בחווית התייר, זמני המתנה ממושכים ובעיות נוספות.

מי שהתייחס בנוסף למשמעויות של מעבר התיירים במסוף אלנבי היה המשנה למנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת, עודד גרופמן שציין לחיוב את תנועת התיירים ממסופי הגבול היבשתיים כחלק ממגמת גידול מתמשכת. 

לטענתו, הגידול בתנועת התיירים ממסוף אלנבי מקורו בחלקו בגידול התנועה מהמזרח הרחוק. נתון המעיד על אותו נסיקה משמעותית בכמות התיירים מוכיחה ב-2013 כי למעלה מ-275 אלף איש חצו את מסוף הגבול (275,931) לעומת כ-120 אלף בלבד בשנת 2005 (121,345). סך הגידול עומד על 127% (!)

עוד מציין גרופמן, כי הלשכה שוקדת על קיום מפגשים במטרה להעלות ולהציף את הקשיים עימם מתמודדים חברות התיירות, זאת במטרה לשפר ולייעל את חווית התייר בישראל. בנוסף הצהיר כי הלשכה עובדת באופן רציף מול הרשויות במטרה לייעל את תהליך רכישת אגרות המעבר לנוסע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: