אא

ביזנס אנד פלז'ר: כנס אונליין של אמדאוס בגעש

חברת ה-GDS קיימה אירוע יוקרתי בחוות הגולף בגעש בו הוצגו שורת חידושים טכנולוגיים עבור קהל הסוכנים והלקוחות. בין השדרוגים: השקעה מרובה בקידום אתרים, ייעוץ תוכן ורובוטים אוטומטיים המקצרים את תהליך ההזמנה והכרטוס. מנכ"ל אמדאוס ישראל, גדי מור: " מתכוננים במרץ לשמים הפתוחים"

| |

בכירי ענף הנסיעות זכו היום (חמישי) לאירוע חוויתי ויוצא דופן בחסות חברת ה-GDS אמדאוס. המאורע החגיגי: כנס מיוחד בתחום האונליין בו הציגה החברה את שלל החידושים הטכנולוגיים וההתמקצעות בתחום המובייל וכלים דיגיטליים נוספים לרווחת תהליך הרכישה עבור סוכני הנסיעות והקהל הרחב.

האירוע אשר נערך במתחם הגולף היוקרתי שבקיבוץ געש שבשרון, כלל לצד שורת פרזנטציות מקצועיות בנושא, גם ארוחת בוקר וצהריים עשירה ואף משחק גולף סוער בין המשתתפים שנראו נהנים מכל רגע.

בחזרה אל הביזנס. הכנס הורכב כאמור מרצף נאומים מקצועיים אודות החידושים הטכנולוגיים עליהן תיתן החברה את הטון בעתיד הקרוב. הראשון שהתייחס לנושא ועלה אל דוכן הנאומים היה מנכ"ל הסניף הישראלי של אמדאוס, גדי מור שציין בפני "פספורטניוז" כי "ידוע לכולם שעולם הצרכנות הדיגיטלית מתפתח בכל תחום בדגש על ענף התיירות. בשל כך ההזדמנויות העסקיות העומדות בפני סוכני הנסיעות הן רבות ומגוונות. זו הסיבה בגינה כנס האונליין הראשון מסוגו בישראל הינו בעל משמעות וחשיבות עליונה לשם הענקת כלים, רעיונות ותובנות המאפשרים כדאיות עסקית אולטימטיבית".

בהתייחס לשנה שחלפה על החברה, הביע מור שביעות רצון. "באופן כללי 2013 הייתה שנה יוצאת מן הכלל הן עבור אמדאוס העולמית והן עבור הסניף הישראלי. הצלחנו להגיע לנתח שוק של 40 אחוזים, התרחבנו בפעילויות במשרדי הנסיעות, בדגש על ישראל בה רשמנו שנת שיא היסטורית שכללה קצב תיירות יוצאת שעקף את הממוצע הארצי. כולי תקווה ואמונה שגם השנה הקרובה תמשיך באותה מגמה".

עוד הוסיף מור לה לפרוס את משנתו לגבי רפורמת "השמים הפתוחים" שעתידה החל מסוף חודש מארס להעלות באופן משמעותי את כמות הטיסות והנוסעים המגיעים ויוצאים לישראל בטיסות מוזלות (לואו קוסט). "אין ספק שנאלצנו לשנות תפיסה", הבהיר את היערכות הסניף הישראלי לתכנית. "זה עניין של נגישות. אני יכול לספר שעבדנו במהלך השנה שעברה קשה מאוד והכנסנו פלטפורמות חדשות, כמו ה-ALP למשל המאפשרות לבצע הזמנות עבור כלל חברות הלואו קוסט בעולם. זו ההזדמנות לספר שלאחרונה חתמנו על הסכם גם חברת ריינאיר, כך שבסיכומו של יום הסוכנים יוכלו לבצע את ההזמנה שלהם עם כלל חברות הלואו קוסט באשר הן".

טכנולוגיה היא שם המשחק

גורמים בענף מספרים כי באמדאוס ממשיכים לעבוד במרץ במטרה להתבסס כמובילים ופורצי דרך בתחום הטכנולוגי, אותם הציגו במהלך הכנס שלל מומחים ובכירים בתחום, ביניהם ניר למפרט (מנכ"ל קבוצת זאפ), סבסטיאן אגדיוס (מנהל תחום אונליין באמדאוס העולמית) ועוד מספר בכירים בענף, כולל המנהל המסחרי של הסניף הישראלי, גיא מנצור שהיטיב לעדכן באשר לשלל החידושים הטכנולוגיים עליהם שוקדת החברה בתקופה האחרונה.

"ב-2014 אמדאוס העולמית לרבות הסניף הישראלי הצליחו להשיג פריצת דרך משמעותית בתחום האונליין. מדובר על כמות השקעות כספיות משמעותית לצד גיוס כוח אדם אשר מטרתם הייתה לפתח את מערכת האונליין של החברה ולבסס את מעמדה כמובילה מבין חברות ה-GDS הפעילות בשוק. אמדאוס בנתה אסטרטגיה שעוטפת את הלקוח במטרה ברורה להפוך את עולם הנסיעות, הן בהיבט המוצר ונגזרותיו השונות ליעיל ונגיש יותר עבור הצרכן וסוכן הנסיעות".

לדבריו של מנצור, רצף השדרוגים מתבסס על ארבעה רבדים, ביניהם שדרוג מערכת האונליין, רובוטים אוטומטיים אשר יאפשרו את ייעול תהליך ההזמנה ועד לכרטוס הסופי, קידום אתרים בדגש על רשתות חברתיות (SOCIAL MEDIA), קידום והקמת אתרים ייעודיים עבור הסוכנים והלקוחות ועוד מגוון רחב של פעילויות".

המטרה כפי שמעידים גורמים בחברה הינה למנוע מצב שבו הלקוחות והסוכנים ילכו לאיבוד ויימנעו משיטוט בלתי פוסק אחר אתרים רבים אשר לא יספקו עבורם את התוצאה הרצויה. "בעידן המובייל והטכנולוגיה המתפתחת, כולם מבינים שבתהליך הרכישה לא פשוט ללכוד את הלקוח", מבהיר דורון זאבי, מנהל הפתרונות הטכנולוגיים בסניף הישראלי של החברה. "בעזרת החידושים עליהם שקדנו ארוכות הכוללים בין היתר אפשרות לקבלת מגמות מחירים, המלצות על אתרים ואטרקציות, פעילות נרחבת בתחום המובייל, באתר ובטאבלט, הרי שהצרכנים וסוכני הנסיעות יזכו להליך רכישה יעיל באופן משמעותי מבעבר".

בין בכירי הענף שנטלו חלק בכנס נצפו: יוני וקסמן (סמנכ"ל אופיר טורס), שחר תורג'מן (מנכ"ל הדקה ה-90), אבי נחום (מנכ"ל כספי תעופה), יעקב לב ארי (מנכ"ל שלי טורס), אייל עירון (איירתור), איציק פנסו (מנכ"ל פלאנטו), אורי אלון (בעלים קבוצת מרקום), אבי עמר (מנהל האינטרנט והאונליין של איסתא), ניצה מרפלד (סמנכ"לית המסחר באיסתא) ועוד רבים וטובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: