אא

בשל האובך: ארקיע וישראייר מבטלות טיסות, שדה דב נסגר

תנאי מזג האוויר הערפיליים המלווים בתנאי ראות קשים במיוחד הובילו להחלטת רש"ת וחברות התעופה הישראליות המפעילות טיסות לאילת על הפסקת הפעילות הפנים ארצית עד סוף היום. גם שדה התעופה בחיפה נסגר עד להודעה חדשה

ישראל תחת אובך. גם הבוקר (שני) התעוררנו לעוד יום ערפילי ומלא אבק המלווה בתנאי ראות קשים במיוחד אשר להם השפעה משמעותית אודות ענף התעופה הישראלי.

הקורבנות העיקריים בעקבות תנאי מזג האוויר הקשים אלו רשויות וחברות התעופה המקומיות שנאלצו להודיע בעל כורחם על ביטול כלל טיסות הפנים בכל רחבי הארץ ועד להודעה חדשה. כן רשות שדות התעופה הודיעה על סגירתו של שדה דב בשעות הבוקר המוקדמות ובהמשך על פתיחתו באופן חלקי עבור המראות ונחיתות. שדה התעופה בחיפה נותר סגור לכל פעילות.

מחברת ישראייר בתגובה רשמית נוכח האובך הכבד כי "עקב תחזית מזג האוויר, אובך לא יפסק ולכן שדה התעופה באילת לא יפתח כלל ולא יהיו בו המראות ונחיתות. הקהל מוזמן להתעדכן באתרנו ובאמצעי התקשורת".

גם בארקיע לא נותרו אדישים למזג האוויר ומסרו בהודעה מטעמם: "עקב תנאי מזג האוויר וסגירת שדות התעופה דב ואילת לפעילות, אנו מודיעים על ביטול כלל הפעילות הפנים ארצית עד סוף היום".


אובך כבד ותמונת ראות לקויה ממגדל הפיקוח בנתב"ג. צילום: דובר רש"ת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: