אא

תכונה בענף התיירות העולמי: ITB ברלין יוצא לדרך

יריד התיירות הגדול בעולם יוצא לדרך היום בסימן 25 שנים לנפילת חומת ברלין. נוכחות מרשימה בביתן הישראלי של כ-180 נציגים לרבות מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי ובכירים נוספים בענף. המטרה: הגדלת כמות התיירות הנכנסת מגרמניה ב-5 אחוזים. "פספורטניוז" מדווח מהשטח

|| ||

אירוע השיא של ענף התיירות העולמי יוצא לדרך. יריד ה-ITB הנחשב לגדול בעולם נפתח היום (רביעי) זו השנה ה-48 בהשתתפות 11 אלף נציגים מ-180 מדינות לחמישה ימים של מפגשים, כנסים ואינטרקציות בין מגוון רחב של גורמים בענף, החל מחברות תעופה, מלונות, סוכני נסיעות, עמותות תיירות, גופים וחברות הקשורות לענף, עיתונאים והקהל הרחב. השטח הכולל של היריד עצמו מתפרש על פני לא פחות מ-160 אלף מ"ר ומאות ביתנים(!)

היריד אשר עומד השנה בסימן 25 שנים לנפילת חומת ברלין הינו בעל חשיבות רבה בסדר גודל גלובלי, זאת לאור איכויותיה של תעשיית התיירות הגרמנית המגלגלת מדי שנה מספרים של כ-80 מיליון נסיעות ומיליארדי אירו. האירוע עצמו מהווה מקום מפגש מקצועי חשוב לכל הרמות, החל מהדרג הממשלתי והממלכתי ועד לרמה העסקית, בה עוסקים המציגים והמשתתפים בפגישות וכנסים לצורך מניעיהם האישיים והתיירותיים.

"ITB הפכה לחלק בלתי נפרד ולסמל מובהק של ברלין", מעיד מנכ"ל גוף התיירות "VisitBerlin", בורקהרד קיקר שהוסיף. "באמצעות שורה רחבה של אינטרקציות ומפגשים הנוצרים ביריד בין קולגות ואנשי תעשיית התיירות העולמית, מוצבת ברלין במרכז ובתודעה של כלל המשתתפים, בין אם באמצעות היריד עצמו או סיורים ברחבי העיר. גם השנה ברלין תמשיך להוכיח לאנשי הענף את איכויותיה כיעד נחשק וחופשי, 25 שנים לאחר נפילת החומה".

2013: למעלה מרבע מיליון תיירים גרמנים ביקרו בישראל

גם בגזרה הישראלית נערכו ביתר שאת לאירוע הגדול בענף באמצעות משלחת ישראלית ענפה בת כ-180 איש, בראשות מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, עמותות תיירות אזוריות, מארגני תיירות, מלונאים וסוכנים שיתבססו בביתן הישראלי רחב ההיקף שהוקם במתחם היריד המתפרש על פני 770 מ"ר.

במשרד התיירות הישראלי מגדירים את היריד השנה כבעל חשיבות גדולה ומקווים להמשיך את הגידול המתמיד בהגברת סך כמות התיירות הנכנסת מהמדינה (נחשבת כיום למקור התיירות הנכנסת הרביעי בגודלה בעולם לישראל) שהסתכם ב-2013 על למעלה מרבע מיליון תיירים (כ-254 אלף איש) המהווים עלייה של 6% לעומת אשתקד ו-15% לעומת 2011.

בחזרה להיערכות המשלחת הישראלית ביריד, במהלכו מנכ"ל המשרד, הלוי ועמיתיו במשרד התיירות את מקביליהם ובכירים נוספים בתעשיית התיירות הגרמנית, לרבות ראשי חברות תעופה זרות ומארגני תיירות גדולים, ביניהם יו"ר ועדת התיירות של הפרלמנט הגרמני (הבונדסטאג), הייקמה ברמר (חברי הועדה צפוים לבקר בישראל בסוף החודש). כן מיועד המנכ"ל להיפגש עם עיתונאים שונים בתחומי תיירות הספורט והאופניים ובמגוון נושאים נוספים.

"ITB הינו אירוע התיירות הגדול והמשמעותי בעולם המהווה את אחד העוגנים החשובים בסדר היום התיירותי והשנתי ברחבי הגלובוס", סיפר ל-"פספורטניוז"אורי שרון, מנהל לשכת התיירות הישראלית בברלין. "בכל שנה מתכנסים בשבוע הראשון של חודש מארס בכירי תעשיית התיירות העולמית ליריד הכולל שורה רחבה של פגישות עסקיות המתקבצים לאירוע יוצא דופן בחשיבותו".

בהתייחס לפעילות הישראלית ולשאיפות לקראת 2014 הציג שרון את חזון המשרד. "אנחנו מקווים שלאור הפעילות הנרחבת של משרד התיירות וגורמים ישראלים נוספים בגרמניה ביחד עם הסכם "השמים הפתוחים" שיוצא לדרך והגדלת הקיבולת, נוכל להמשיך לצפות השנה בגידול בתיירות הנכנסת מגרמניה בשיעור של 5-7%. זה בהחלט אפשרי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: