אא

צבע הכסף: התייר הישראלי בצמרת התשלומים למלונות באנגליה

על פי הסקר השנתי של אתר המלונאות "HOTEL PRICE INDEX" עולה כי התייר הישראלי נמצא במקום השמיני ברשימת המשלמים על מלונות באנגליה במהלך 2013 עם סך ממוצע של 131 ליש"ט ללילה. בצמרת הרשימה: מדינות המפרץ הפרסי ודרום אמריקה

|| ||

לקראת חופשת הפסח המתקרבת בה יבלו עשרות אלפי ישראלים בנופשים ברחבי העולם, קהל התיירים הישראלי הידוע בחיבתו לנופש ברחבי הממלכה הבריטית ואנגליה, זכה לאחרונה לגושפנקא ותעודת כבוד לא פחותה הסיבה: סקר שנתי שערך אתר המלונאות "HOTEL PRICE INDEX", אשר קבע כי התייר הכחול-לבן ממוקם במקום השמיני מבין 36 מדינות בהתייחס להוצאה הממוצעת עבור לינה במלון באנגליה ב-2013.

על פי נתוני הסקר התייר הישראלי שילם אשתקד סך ממוצע של 131 ליש"ט ללילה במלון המהווה עלייה של 9% לעומת שנת 2012 בה עמד התשלום של התייר הישראלי על שהייה במלונות ברחבי המדינה 120 ליש"ט בלבד.

את התשלום הגבוה ביותר ללילה במלון במהלך השנה החולפת שילמו קהל התיירים מהמזרח התיכון, בדגש על מדינות המפרץ הפרסי עם סך של 183 ליש"ט לאדם. מיד אחריהם ובשלושת המקומות הבאים כיכבו התיירים מיבשת דרום אמריקה, לרבות ברזיל (140 ליש"ט), ארגנטינה (138 ליש"ט) ומקסיקו (136 ליש"ט). משלימות את צמרת הרשימה ארה"ב (135 ליש"ט) וסינגפור (132 ליש"ט).

מנגד הרבה לאחר התיירים הישראלים ניצבים תיירים ממדינות כמו שוויץ (מקום 11, 127 ליש"ט בממוצע), רוסיה(מקום 13, 125 ליש"ט), אוסטרליה (מקום 20, 116 ליש"ט) צרפת (מקום 27, 104 ליש"ט בממוצע) וגרמניה (מקום 32, 98 ליש"ט בממוצע ללילה).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: