אא

גרמניה תרה אחר התייר כחול-לבן: השיקה עלון עצות למטיילים יהודיים

נתוני לשכת התיירות הגרמנית בישראל מעידים על עלייה ניכרת בשיעור של כ-16% במספר לינות תיירים ישראלים בגרמניה בין החודשים ינואר ועד נובמבר האחרונים. העלון מקבץ מידע נרחב על למעלה מ-60 ערים שונות ברחבי המדינה בדגש על הפעילויות והאתרים היהודיים

| |

היחסים בין ישראל וגרמניה ממשיכים להתהדק. לשכת התיירות הגרמנית פירסמה השבוע עלון תיירותי מקוון תחת השם "טיולים בגרמניה עם דגשים מיוחדים לתייר היהודי". בעלון תוכלו למצוא מגוון רחב של מידע אודות החיים היהודיים במדינה, אתרי תרבות, מורשת והיסטוריה הקשורים ליהדות בין 64 ערים שונות בגרמניה.

העלון היוצא לאור בגרסה מקוונת מכיל גם שורה של מפות אינטרקטיביות וקישורים שימושיים למגוון יעדים, מקומות ואתרים היסטוריים בעלי זיקה ישירה או עקיפה לעם היהודי. כמו כן ניתן להוריד מהרשת את המדריך כולו המתפרש על פני כ-60 עמודים, או אף לבחור פרקים בנוגע לאתרים או ערים ספציפיות שנועדו לסייע לכם בתיכנון טיול מקומי הכולל אתרי מורשת.

"עלון העצות למטיילים יהודיים מהווה תוספת חשובה למדף עלוני הטיולים של לשכת התיירות הגרמנית", סיפרה השבוע ראש לשעת התיירות הגרמנית, פטרה הדרופר שהוסיפה. "הסיבה לכך היא בעיקר משום שאנחנו נמצאים בעיצומן של הכנות לחגיגות יובל החמישים לכינונם של יחסים בין ישראל לגרמניה, יובל שייחגג בשנת 2015".

הוצאתו של העלון מתרחשת במקביל לגידול משמעותי כפי שמדווחת לשכת התיירות הגרמנית בהתייחס לכמות לינות תיירים ישראלים בגרמניה. בשכלול כמות לינות הישראלים בין החודשים ינואר ועד נובמבר במדינה מדווח על גידול משמעותי של 15.8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כן יש לציין כי הקהילה היהודית בגרמניה הינה הקהילה השלישית בגודלה במערב אירופה.


ברלין. אחד מן היעדים המומלצים לקהל המטיילים היהודי בעלון 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: