אא

טל תעופה המשווקת הרשמית של דיסנילנד פריז

במסגרת הסכם עם דיסנילנד פריז תשווק טל תעופה חבילות, הכוללות את מלונות דיסני יחד עם כרטיסי כניסה לפארקי דיסנילנד פריז והטבות ייחודיות. גיא טהלר: "אנו מאמינים שנוכל לתרום מניסיוננו כדי להרחיב ולהעמיק את המודעות למוצר מצוין זה בשוק הישראלי"

| |

טל תעופה ודיסנילנד פריז חתמו בימים אלו על הסכם שיווק ומכירה בישראל. במסגרת ההסכם טל תעופה תפעיל מערך שיווק והזמנות לחבילות, הכוללות את מלונות דיסני יחד עם כרטיסי כניסה לפארקי דיסנילנד פריז והטבות ייחודיות כגון: כרטיסי FAST PASS לדילוג על תורים ושעות נוספות במתחמי השעשועים.

גיא טהלר, מנהל חטיבת האטרקציות וסידורי קרקע: "אנו גאים ונרגשים לקבל על עצמנו את האחריות הגדולה לעבוד יחד עם קונצרן ענק ומוערך כמו דיסנילנד פריז. יש לנו ניסיון רב שנים בייצוג של מותגי תיירות בארץ ובחו"ל ואנו מאמינים שנוכל לתרום מניסיוננו כדי להרחיב ולהעמיק את המודעות למוצר מצוין זה בשוק הישראלי."

לרגל ההשקה החברה מציעה חבילות אלו במחירי מבצע מוזלים במיוחד.

דיסנילנד פריז כולל שני פארקים: דיסנילנד ואולפני וולט דיסני, שבעה מלונות נושא של דיסני הכוללים כ-5,800 חדרי אירוח וכן 2,200 חדרים נוספים במלונות שותפים ונבחרים, שני מרכזי כנסים, ומועדון גולף מפואר. בנוסף לכך, האתר כולל את מתחם דיסני וילג' – אחד מאזורי הבידור הגדולים במחוז Ile-de-France. המתחם המשתרע על פני למעלה מ-30 אלף מטרים ריבועיים ומציע את מיטב המסעדות בנושא דיסני, מתחמי קניות וקולנוע. דיסנילנד פריז מכיל סה"כ 58 אטרקציות, 62 חנויות ו -58 מסעדות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: