אא

בית ספר למלונאות על שפת הכינרת

מלון נוף גינוסר משלים בימים אלה את הקמתו של מרכז לימודי למקצועות המלונאות בקיבוץ גינוסר, בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח. בין הקורסים קורס גינון בחסות משרד העבודה וקורס טבחות שלב שתיים ושלוש.

Shutterstock Shutterstock

מלון נוף גינוסר משלים בימים אלה את הקמתו של מרכז לימודי למקצועות המלונאות, במתחם חדר האוכל של קיבוץ גינוסר, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. במסגרת ההקמה הוכשרו כיתות חדשות, נרכשו עזרי לימוד והמחשה וכן מערכת ניהול ושיווק שתתפעל את בית הספר החדש.

מירי רונן, מנהלת בית הספר החדש, מסרה כי קורס ראשון שיפתח בתחילת פברואר הוא קורס גינון בחסות משרד העבודה. מטרת הקורס היא הקנייה שיטתית של ידע בגינון לאחזקה והקמת גנים לגנן המקצועי ולגנן החובב ולמעוניינים להשתלם במקצוע הגינון. הקורס יתקיים בגנים העוטפים את מלון "נוף גינוסר". קורס נוסף שיפתח בקרוב הוא קורס לטבחות שלב שתיים ושלוש. אורכו של הקורס הוא שלושה וחצי חודשים והוא נחשב לקורס מתקדם בתחום.

בתכנון לפתוח תוך מספר חודשים קורסים נוספים במקצועות המלונאות הבאים: קורס לקונידיטוריה ומגדנאות, קורס לאפיית לחם ולחמניות, קורס פקידי קבלה, קורס אבטחה וביטחון, קורס בשיווק ומכירות, קורס ביחסי ציבור למלונאות ועוד.

עוד נמסר כי, תלמידים שישתתפו בקורסים השונים יעבדו במהלך הקורס במלון וירכשו תוך כדי לימודם ניסיון. לאחר סיום הקורס הם ישובצו לתפקידים השונים במלונות ומסעדות ברחבי הארץ. "אנו מסייעים לבוגרים שלנו בתהליך ההשמה ורובם השתבצו במקומות שונים וכבר עובדים במקצוע", הוסיפה רונן.

רוני מנור, מנהל מלון נוף גינוסר, מסר כי המלון העמיד לצורך הקמת המרכז הלימודי תקציב של כחצי מיליון ₪ הכולל כיתות לימוד, אביזרי לימוד, ציוד חדיש והעסקה של מורים בעלי תעודות הוראה מתאימות.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: