אא

ריץ קרלטון מתרחבת: פותחת מלון חדש בקליפורניה

חברת מלונות היוקרה תחנוך במחצית חודש מאי הקרוב פתיחת מלון בראנצ'ו מיראז' המצוי מרחק שעתיים נסיעה מלוס אנג'לס וסן דייגו. בין האטרקציות השונות במלון: 244 חדרים, ספא דו קומתי וחללי פגישות מרהיבים

| |

עוד אחד לאוסף. חברת המלונות ריץ קרלטון ממשיכה להרחיב את אחיזתה בשוק המלונאות העולמי. לאחרונה נודע כי ב-15 במאי תפתח הרשת את שעריו של מלון חדש בראנצ'ו מיראז' שבדרום קליפורניה, המרוחק שעתיים מלוס אנג'לס וסן דייגו ונחשב לאחד מאתרי הנופש האטרקטיביים ביותר שיש לארץ דוד סם להציע.

מלון הפאלם ספרינגס נחשב לבעל מיקום ייחודי (רכס הרי סנטה רוזה, צוק הצופה על פאלם ספרינגס ועמק הקואצ'לה). וכולל 244 חדרי נופש וסוויטות לצד חללי מגורים, ספא דו קומתי, פינות אוכל המשקיפות אל הנוף המרהיב של עמק קאוצ'לה ולא פחות מ-2800 מ"ר של חללי פגישות פנימיים וחיצוניים היוצרים חוויה מיוחדת במינה.

עוד כולל מתחם המלון בריכות שחייה בצל הצוק, מגוון בריכות וספא יוקרתי. האורחים יוכלו גם ליהנות בנוסף מחוויות הגולף והטניס במדבר בזכות שיתופי פעולה אקסקלוסיביים עם מגרשים ומועדונים המצויים באזור ואף יוזמנו במקביל לבלות במגוון רחב של פעילויות פנאי ותרבות הממוקמות בקרבת האתר, המספקות יותר מ- 30 ק"מ של מסלולי רכיבה וטיול, מגרשי פולו ומרכזי קניות שוקקים.

"חוויית יוקרה מושלמת באיזוור זה של קליפורניה, עוררה ציפייה רבה לא רק בקרב הריץ קרלטון אלא גם בקרב נאמני המותג ברחבי העולם," ציין כריס גבלדון, סגן נשיא האזור המערבי ברשת והוסיף. "מדובר בנכס רב קומתי אשר יאפשר הפוגה רב חושית רלוונטית, תרבותית ודורית ויציע חוויות עשירות הן למטייל העסקי והן למטייל הנופש."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: