אא

יוקרה היא שם המשחק: וולדורף אסטוריה ירושלים פותח את שעריו

עלות מינימלית של כ-500 דולר עבור החדר הזול ביותר ללילה, אולם האירועים הגדול בירושלים, מבנה ששוחזר על רקע מלון היוקרה של המאה שעברה והכול במרחק הליכה מהמקומות הקדושים. לאחר חודשים של ציפייה, נערך טקס קביעת המזוזה במלון היוקרה שבבירה. היה מרגש

| |

בשעה טובה ומוצלחת. לאחר חודשים ארוכים של המתנה וציפייה דרוכה לקראת חניכתו של מלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים, אתמול (חמישי) המאורע המרגש סוף סוף קרה.

מאות אושיות בכירות ובראשם, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שר התיירות, עוזי לנדאו ולצידם בכירי ענף התיירות, הרבניים הראשיים לישראל, הרב דוד לאו שליט"א והרב יצחק יוסף ראשל"צ שליט"א, בכירי ענף המלונאות, התיירות ואוטוריטות ירושלמיות התכנסו בצוותא במתחם המלון האקסקלוסיבי שבבירה לטקס קביעת המזוזה. 

מלון היוקרה ממוקם במבנה שהוכרז לשימור במקומו של מלון הפאלאס היוקרתי שנבנה בסוף שנות ה-20 של המאה הקודמת. המלון נבנה מחדש באבנים ירושלמיות וממוקם בסמוך לשלל אתרי הדת, ההיסטוריה והתרבות המרכזיים של הבירה. המלון מצוי בבעלותה של משפחת רייכמן הקנדית שרכשה את הזכויות לפיתוח הקרקע במתחם המלון ב-2005.

אמנם רק בעוד שבועיים (לקראת חג הפסח) יתאפשר לאורחים הראשונים לפקוד את שערי המלון באופן רשמי, אולם הרשו לנו להתלהב מ-226 החדרים במלון (כולל 29 סוויטות) החל מגדלים של 37 מ"ר לחדר ועד ל-2 הסוויטות הנשיאותיות (סוויטת הפאלאס 190 מ"ר, ממוגנת ירי ו-סוויטת הנובל המשתרעת על פני 150 מ"ר ו-40 מ"ר מרפסת). המחיר, אגב אם תהיתם מתחיל ב-490 דולר ומעלה לאדם בחדר זוגי, אולם כאמור מדובר אך ורק במחיר התחלתי שעשוי להאמיר עד לכ-5000 דולר ללילה (!) בסוויטות המוזכרות.


חדר לדוגמא. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים 

על כל פנים, בתחילת 2015 צפוי הוולדורף לזכות למספר שדרוגים נוספים, ביניהם פתיחתו של ספא מפואר הכולל חדר כושר, חדרי טיפולים ובריכה מקורה המהווה מקום מפלט אידיאלי עבור המטייל הגלובלי, המנהל העסקי או המבקר המקומי. כן מציג המלון העילית הירושלמי 12 אולמות אירועים וחדרי ישיבות בגדלים של כ-700 מ"ר ובעלי תכולה מקסימלית של 900 איש בקבלת הפנים, חניון תת קרקעי הכולל 150 מקומות חניה לרווחת האורחים, 2 מסעדות (מסעדה בשרית צרפתית ומסעדה חלבית איטלקית, בעתיד צפויות להיפתח 3 מסעדות נוספות).

אלמנט ייחודי נוסף במלון מקורו במחווה בינלאומית לזמן ויוקרה המתקיימת עצם הצבתו של שעון מיתולוגי השייך לרשת המלונות וולדורף אסטוריה ומשמש כסמל לשימור נצחיותו של מלון הרשת הראשון בניו יורק. בנוסף, מוצב השעון בכל אחד ממלונות הוולדורף היוקרתיים של הרשת ברחבי העולם, אולם עיצובו מותאם לפי המדינה בה הוא ממוקם.


השעון המיתולוגי בוולדורף אסטוריה ירושלים. סמל עתיק יומין ברשת

במקביל מי שייטול על כתפיו את האחריות הרבה בניהולו השוטף של המלון יהיה המנכ"ל החדש, גיא קליימן, בעל וותק של למעלה מ-25 שנים ברשת הילטון שבתפקידיו האחרונים זכה לנהל שניים ממלונות הרשת בלונדון (Islington ו-Tower Bridge). עם חזרתו לישראל לצורך קבלת התפקיד הנוכחי ועל רקע פתיחת המלון הצהיר קליימן כי "ישראל ומבקריה בשלים לרמת היוקרה, הניסיון והסטנדרטים מציבה רשת וולדורף אסטוריה העולמית. אני גאה מאוד לפתוח את מלון הרשת הראשון בישראל. המלון בירושלים הינו יחיד במינו בארץ הן מבחינת רמת השירות שהוא מספק ללקוחותיו והן מבחינת החוויה הייחודית שיקבלו אורחיו".


בתמונה (מימין לשמאל): הרב דוד לאו, מנכ"ל וולדורף אסטוריה ירושלים, גיא קליימן ושר התיירות, עוזי לנדאו בטקס קביעת המזוזה במלון. צילום: דניאל כהן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: