אא

מסוף מטענים חדש ייחנך בנתב"ג

מסוף המטענים החדש יפעל בקרית שדה התעופה ("איירפורט סיטי") הסמוכה לנתב"ג וצפוי להוזיל משמעותית את עלויות השילוח לעסקים. בין החידושים במסוף: מתחם בידוק מודרני הפעיל בכל ימות השבוע והקלה על יבואנים ויצואנים במכס

| |

בשורה לכלכלה הישראלית. היום (שני) ייחנך מסוף מטענים אוויריים חדש ביוזמת מנהל המכס ורשות המיסים בקרית שדה התעופה. המשמעות: הוזלה של עלויות השילוח והעברת הסחורות הן עבור יבואנים ויצואנים.

נכון להיום פועלים בשטח נתב"ג שני מסופי מטענים קדמיים: ממ"ן ו-סוויס פורט (Swissport) וכן המסוף החקלאי Overseas, אולם המשמעות עם פתיחתו של המסוף החדש צפויה להוזיל מאוד את עלויות האחזקה ובכך גם את עלויות השילוח. כן צפוי המסוף העורפי החדש אף הוא להביא להוזלת נוספת של מחירי האחסנה ולשיפור השירות הניתן לציבור היבואנים והיצואנים.

בין החידושים אותם ניתן יהיה למצוא במסוף הממוקם בקרית שדה התעופה ("איירפורט סיטי") המרוחקת כשלושה קילומטרים מנתב"ג, מתחם בידוק מודרני הכולל מכשיר שיקוף ואמצעים טכנולוגיים נוספים להם יוקצה כוח אדם ייעודי אשר יאייש את המסוף לאורך כל ימות השבוע ובהתאם לשעות הפעילות.

השפעות נוספות שצפויות כתוצאה מהקמת המסוף מקורן בהקלות בתהליכי כניסת טובין ושחרור סחורות בישראל ובמדינות עימן חתומה ישראל על הסכמי סחר בינלאומיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: