אא

פסח בדרכים: "כ-40 אחוז מהנופשים ישכרו רכב במהלך החופשה בחו"ל"

בחברת הרץ נערכים לקראת תכונה רבה בענף השכרת הרכבים לקראת חופשת הפסח הקרובה, בה צפוים לצאת לחו"ל כ-1.2 מיליון ישראלים. דני שמעוני, מנכ"ל הסניף הישראלי של החברה כבר מוכן למבול ההזמנות ומעדכן לקראת החג: "התייר הישראלי מעדיף את יעדי אירופה הקלאסיים וארה"ב"

| |

חופשת הפסח מתקרבת בצעדי ענק, זמן נהדר להתעדכן במגוון אפשרויות הטיול השונות ברחבי העולם. אחת הפעילויות הנלוות לביקור במיטב אתרי הנופש והתיירות הינה כמובן השימוש בכלי רכב שכורים לטובת שיטוט קל וזמין בין שלל בתי המלון, אתרי הבילוי והאטרקציות השונות. 

אחת מן החברות שעתידה להמשיך ולשמש בין המובילות בתחום גם השנה, היא ענקית השכרות הרכב הרץ המתכוננת לקראת עונה עמוסה בהזמנות לרכבים.לטענת מנכ"ל הסניף הישראלי של חברת השכרות הרכב, דני שמעוני, צפויה תקופת חופשת הפסח הקרובה להוות נתח משמעותי עבור ענף השכרות הרכבים באירופה ובארצות הברית.

"ההערכה היא שכ-40% מבין הנופשים ישכרו גם רכב כחלק מהחופשה שלהם בחו"ל", ציין המנכ"ל ואף הוסיף לעדכן כי "התייר הישראלי מעדיף את יעדי אירופה הקלאסיים בארה"ב, אליהם ימשיך לנסוע גם בפסח הזה".

עוד עולה כי מנתוני החברה עבור רשימת היעדים הפופולאריים בחופשת הפסח הקרובה צועדות בראש מדינות כמו צרפת, איטליה, גרמניה וארצות הברית. באשר לסוגי הרכב הפופולאריים בקרב השוכרים, הם רכבים משפחתיים, סטיישנים ומיני-וואנים. ממוצע עסקאות השכרת הרכב במדינות אירופה עומד על 7 ימים ואילו בארצות הברית, הממוצע גבוה במעט ועומד על 8 ימים.


סורנטו, איטליה. בין המדינות המובילות הנחשקות עבור הישראלים בפסח בהיבטי תיירות והשכרות רכב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: