אא

אינדיגו ת"א מציג: מהפכת הבוטיק הגיעה לישראל

הקפדה עד רמת הפרטים הקטנים, עיצוב מוקפד ויוקרה יוצאת דופן. מלון אינדיגו תל אביב שנפתח זה מכבר כגרסת הבוטיק המרעננת של מתחם הבורסה מהווה פתרון מושלם לאנשי העסקים וזוגות המעוניינים ליהנות מחווית מלונאות ייחודית במינה בשילוב אורבניות במיטבה. "פספורטניוז" ממליץ בחום

||| |||

עושים כבוד. רגע לפני חג הפסח, בחרנו ב-''פספורטניוז" לתהות על קנקנו של אחד המלונות המבטיחים והמפתיעים ביותר שהוקמו בשנים האחרונות בישראל. סקרנים? זה הזמן להכיר את מלון אינדיגו ת"א, המשמש כמותג הבוטיק של רשת אינטרקונטיננטל העולמית וזה שהוקם זה מכבר בלב מתחם הבורסה בר"ג בעלות כוללת של 130 מיליון שקלים. למעשה, מדובר במלון הבוטיק הראשון של הרשת במזרח התיכון בכלל ובישראל בפרט, זאת מתוך סך כולל של קרוב ל-60 מלונות "אינדיגו" הפועלים בערים המובילות בעולם, כמו ניו-יורק, מיאמי, לונדון, ברצלונה, פריס, רומא, ברלין, שנגחאי ועוד.

92 חדרים מציע מלון הבוטיק המהודר שנפתח זה מכבר ומתפרש על פני 9 קומות מלונאיות, אך כבר עתה זוכה לתפוסות יוצאות דופן ולביקוש הולך וגובר של הזמנות לקראת הפסח ועונת הקיץ המתקרבת. מרבית החדרים הינם בדרגת סטנדרט בגודל של 22 מ"ר, מפנקים ומאובזרים למשעי (פלוס 2 חדרי דלקס בכל קומה, 26 מ"ר). 


חדר סטנדרט אינדיגו. 22 מ"ר של עיצוב מהודר. צילום: איתי סיקולסקי

כל חדר וקומה מעוצבים בהתאם לקונספט שונה אך תחת רעיון היהלומים כיאה לאזור בו הוא ממוקם. עוד תוכלו למצוא בחדרים ערך מוסף בדמות שירות חדרים 24/7, טלפון אלחוטי ותחנת עגינה למכשיר אייפד לרווחת אנשי העסקים, זאת לצד חדר אמבטיה מעוצב בשיש מהודר, כזה שעושה חשק להתקלח כמה פעמים ביום. (חדרי הדלקס מעט גדולים יותר וכוללים בנוסף מטבחון, מכונת קפה, מיטה גדולה יותר ופינת ישיבה).

עבור אנשי העסקים והחברות המעוניינים לקיים ימי עיון ומפגשים, הרי שלא יתאפשר עבורכם לארגן אירועים נרחבים, אולם בעבור ישיבות דירקטוריון והנהלה מצומצמות (עד 18 איש), הרי שחדר הישיבות שבקומה ה-9 במלון הינו יוצאי דופן באיכויותיו. עצם העובדה שהוסב מסוויטות לטובת מיתוג עסקי וכולל בין היתר מרפסת רחבת היקף לטובת המעשנים שביניכם, חדר שירותים צמוד, שולחן מנהלים ארוך, מסך, עמדת קפה וכיבוד קל. 

מרחק מטרים ספורים מחדרי הישיבות, תזכו ליהנות גם מחדר הכושר המשקיף על הנוף האורבני של מטרופולין ת"א ופעיל 24/7 באמצעות שימוש בכרטיס החדר וחתימה על הצהרת בריאות. כן יש לציין את הקומה ה-1 שהוסבה כולה לטובת מתחם ספא יוקרתי (Clarity Spa) ובו שורת חדרי טיפולים, חדרי אירוח ולינה הסמוכים אליו ומאפשרים רוגע ושלווה מלחצי היום יום.


מסעדת המלון BLACKSTONE BISTRO&LOUNGE. צילום: איתי סיקולסקי 

גולת הכותרת עבור עבדכם הנאמן מקורה בגג המלון שבקומה ה-10 ומוגדר לא בכדי כ-"גן העדן" של הבורסה. על הגג פרט לבריכה ומתחם שיזוף ענק ובעל שני מפלסים, תוכלו לארגן מסיבות וקוקטיילים בכל שעות היום, ובכך להצטרף לשורה רחבה של סלבס שכבר זכתה להתפנק על מפתן הבריכה בעל הנוף המהפנט, ביניהם בר רפאלי, שלישיית מה קשור ועוד עשרות ידוענים וידועניות בביצה המקומית. מלבד זאת, יש לציין לחיוב גם את המסעדה שבקומת הלובי בניהולו של השף קובי עבד (BLACSTONE BISTRO&LOUNGE) ואת הספרייה הסמוכה לכניסה המעניקה תחושה אינטימית מיד עם הכניסה אליו.

שיטוט קצר בין השטחים הציבוריים, המסעדה או הספא יפגישו אתכם עם מגוון רחב וורסטילי של האורחים, מכל רחבי העולם, אליו מתייחסים הבעלים ומנכ"ל המלון, רז פישמן לצד הילה זמיר, מנהלת השיווק והמכירות, ביתר שאת. "המטרה שלנו היא לספק מקום מפגש נוח, ידידותי ומפנק עבור כלל אנשי העסקים הפועלים במתחם הבורסה ומחוצה לו באמצע השבוע ובמקביל בעיקר עבור זוגות בגילאים שונים, כולל חד מיניים בסופי השבוע. עצם היכולת לשנות קונספט שונה לחלוטין במהלך שבוע אחד ובאיכות בוטיקית של חמישה כוכבים, מעניקה לנו באינדיגו ת"א ערך מוסף ויוקרתי".

מתחם הלובי והכניסה לאינדיגו. המקום להירגע משגרת היום הלחוצה. צילום: איתי סיקולסקי

מחיר לילה במלון: 1400-2000 ₪.

צל"ש: מאיפה מתחילים? עיצוב? שירות? יוקרה? אמנם זכיתי לשהות במלון קרוב לשעתיים בלבד, אולם כפי שכולם יודעים הרושם הראשוני הוא זה שקובע. ללא ספק מדובר באחד המלונות היוקרתיים ושוברי השוויון שנפתחו בשנים האחרונות בישראל ובמזרח התיכון כולו. העדות לכך מתבטאת בשני פרסים יוקרתיים בהם זכה בשנה האחרונה: 5 פרחי יופי מטעם המועצה לישראל יפה ומשרד התיירות והן בפרס "המלון המעוצב ביותר" של מגזין האדריכלים "בניין ודיור". אז רגע לפני הפסח, עשו לכם טובה גדולה ובואו ליהנות ממרגוע לנפש בלב הצנטרום התל אביבי/רמת גני. מומלץ בחום.

טר"ש: על פניו מיקומו של המלון בלב מתחם הבורסה ברמת גן אמור היה לשחק לר/עתו, אולם כפי שכבר הבנתם ההפך הוא הנכון. עצם השילוב בין בוטיק ויוקרה לתנועת כלי רכב ערה ורעש אמנם נראה תחילה תמהוני, אולם כפי שמוכיחים בהנהלת המלון ובראשותו של המנכ"ל והבעלים, רז פישמן, אין דבר העומד בפני הרצון. החל מהכניסה בדלת הלובי תזכו להצצה אל "עולם אחר לגמרי" שכולו שלווה ושירות מהטובים ביותר שהכרתם עד היום, הרחק מההמולה של אחד מאזורי התעשייה ההומים במזרח התיכון. טר"ש? היינו מבקרים אולי במעט את גודלם הקטן יחסית של חדרי הסטנדרט (על אף העובדה שעבור איש עסקים בודד, החדר מתוכנן בדיוק לצרכיו) או את המחסור באולם כנסים רחב היקף, אולם את מצב הרוח השלילי החלטנו להשאיר לפעם אחרת.

ציון: היינו יכולים להתחכם כאן, אבל עם כאלו נתונים באמת שאי אפשר להתווכח – 10 אחד גדול!

 
גג מלון אינדיגו. "גן העדן" של מתחם הבורסה. צילום: איתי סיקולסקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: