אא

איזו מסיבה: תיירות הצעירים כובשת את ענף הנסיעות

ביטוח רפואי, השגחה רציפה, צמידי הטבות למסיבות, אטרקציות, ומחירי רצפה. על רקע עלייה מאסיבית בשנים האחרונות של תיירות צעירים טרום ולאחר צבא, מספקת "השטיח המעופף" פתרון ייעודי לצעירים המשולהבים. בין היעדים המובילים השנה: איה נאפה, בורגס, כרתים מגלוף

| |

עונת הנסיעות עתידה להיפתח בשבוע הבא באופן רשמי. הסיבה, כמובן עבור מי מכם שאינו שם לב, מקורה בחג הפסח המתקרב בצעדי ענק. לא פחות מ-1.2 מיליון ישראלים צפויים על פי התחזית לבלות את החג או חול המועד בתפוצות, ביניהם גם עשרות אלפי צעירים המעוניינים לנקות את הראש ולהשתולל בטרם הגיוס לצבא, אחריו או סתם על מנת לנצל עוד קצת משנותיהם היפות.

אל אותה נישה צעירה הצליחה לחדור בשנים האחרונות, סיטונאית הנסיעות הוותיקה "השטיח המעופף", אשר משווקת ומציעה לקהל לקוחותיה חבילות ייחודיות לקהל הצעיר, בדגש על בילוי יוצא דופן בדמות מסיבות, אטרקציות לצד אחריות ובטיחות לכל אורך שלבי החופשה, החל מההמראה ועד לחזרתם לנתב"ג.

"אנו משווקים את הנסיעות החל מרמת בתי הספר, מסיבות סוף שנה ואירועי צעירים נוספים", מתייחס המנהל המסחרי ופרויקט הצעירים בחברה, טל חזן, לטרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות. "אם בשנה שעברה הוצאנו כ-10,000 ישראלים בגילאי 16-25 לחופשות צעירים, הרי שבפסח הקרוב ובהמשך הקיץ אנחנו מצפים למספרים גבוהים לפחות ב-25% נוספים".

הסיבה לכך, לטענת חזן מקורה באיסור הגורף אותו מטילים בתי המלון באילת (פרט לשניים) על שהייה ולינת צעירים שמתחת לגיל 18 (חלקם אף מעבר לכך בשטחם). "המלונות לא מעוניינים להתעסק עם צעירים, ולכן אלו נאלצים בעל כורחם לחפש אלטרנטיבה בחו"ל".

בין היעדים החזקים השנה אשר עתידים למשוך את הקהל הצעיר ניתן למנות את איה נאפה, בורגס, כרתים (מאליה), רודוס (אזור פולראקי) ופלמה דה מיורקה (מגלוף). טווח המחירים עבור הצעירים שבחבורה מתחיל ב-299 אירו לאדם בדירה ל-4, ועולה בהתאם ליעדים הנחשקים והאקסקלוסיביים יותר, כאשר מסיבות החוף והקלאבים במגלוף, פלמה דה מיורקה זוכים לתמחור הגבוה ביותר של החל מ-459 אירו ל-6 לילות.

מהי הייחודיות שלכם לעומת סיטונאיות נסיעות וחברות אחרות בשוק בתחום הצעירים?

"אנחנו דואגים להשקיע בקהל הצעיר מחשבה עמוקה ורצינית במטרה להעניק לו חופשה מושלמת. זה מתבטא החל מנציג החברה שנמצא 24 שעות בסביבת הצעירים, ומגיע עד לרמה שבה הוא דופק בדלת מדי יום לוודא שהכול בסדר. כמו כן הנציגים שלנו דואגים חלילה לסייע לצעירים במקרים בהם מישהו אינו חש בטוב וזקוק לטיפול רפואי, לבירורים והתדיינות עם בעלי המלונות במקרים שונים ובגדול נמצאים שם עבורם לכל מטרה.

אנחנו דואגים מבעוד מועד לספק לכל לקוח שנוסע דרכנו ביטוח חינם, לחבילה משולבת של כרטיסי טיסה, מלונות, העברות, צמידי כניסה והטבות למסיבות ואטרקציות. העיקר שהצעירים הללו יוכלו ליהנות ולנצל את החופשה עד תום".

"2013 - שנת שיא לשטיח המעופף"

במקביל, להשקת החבילות הייחודיות לצעירים, תפסנו השבוע לראיון צפוף גם את יאיר אשר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של "השטיח המעופף" ומי שפתח השנה את השנה ה-18 במספר בחברה וכיום כיד ימינו של המנכ"ל, אייל קשדן. לקראת עונת פסח עמוסה במיוחד, מתייחס אשר איך לא, לטורקיה, היעד שעתיד השנה לחזור ולכבוש את הקהל הנוסעים הישראלי.

בהמשך לכך, שם יאיר את הדגש בעיקר על אנטליה הטומנת בחובה שלל קלאבים מפנקים, אליהם הוא מכריז, קהל הנוסעים הישראלי עתיד לחזור השנה ובגדול. "כבר בפסח הקרוב אפשר יהיה להרגיש את הגידול המשמעותי של עם ישראל שכל כך התגעגע לנפוש בטורקיה", מצהיר סמנכ"ל השיווק והמכירות של סיטונאית הנסיעות "השטיח המעופף". "צריך לזכור שהישראלים לא נסעו לטורקיה כי הם לא היו מעוניינים, אלא בגלל שמאוד נפגעו מהתנהלות הטורקים. כעת ברגע שנפתחה מחדש האופציה לחידוש היחסים בין המדינות, הם קופצים על המציאה".

בחודשים האחרונים עמל אשר באופן אינטנסיבי על שיווק חסר תקדים של טורקיה, לרבות קלאב "הטיטניק בלאק", אף הוא באנטליה אותו הוא מגדיר כשם דבר בתחום הנופש והמלונאות ברמה בינלאומית. "זהו קלאב מדהים בכל אספקט אפשרי עם 900 חדרים וממוקם בסמוך לנהר הנשפך לים ויוצר מחזה מרהיב. חובה להגיע עם ילדים לקלאב שנחשב עבורם לגן עדן של ממש. תמצאו בו עשרות מגלשות מים, חדר משחקים ענק עם באולינג, משחקי וידאו ועוד. מתחם הספא גדול ומציע מגוון רחב של טיפולים. המחיר אמנם לא זול (החל מ-600 דולר לאדם בסופ"ש בחדר סטנדרט), אולם החוויה פשוטה מדהימה".

בוא נדבר קצת על השנה שעברה עליכם. המשכתם גם ב-2013 להתבסס בצמרת ענף הנסיעות

"שנת 2013 הייתה שנת שיא עבור השטיח המעופף עם עלייה בשיעור ניכר של כ-30 אחוזים בהזמנות לעומת 2012. המספרים הללו אומרים הכול. אני יכול לגלות שגם 2014 נראית כבר עכשיו כשנה מבטיחה לא פחות, אם לא יותר. המכירות בשלב זה לעונת הפסח והקיץ הן הרבה מעל למצופה. אנחנו נחושים להמשיך ולספק נופש איכותי ובמחיר משתלם לקהל הלקוחות שלנו ולספק את החופשה האולטימטיבית עבורו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: