אא

ממשיכים לשבור שיאים: עלייה בכמות התיירים לישראל

למעלה מ-280 אלף תיירים ביקרו בישראל בחודש מארס החולף. שר התיירות, עוזי לנדאו: "קורא לתיירים "כחול לבן" לנצל את ימי חול המועד, לטייל בארצנו היפה ולהתאהב בה מחדש". מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי: "בקצב הזה של הגעת תיירים, המחסור בחדרי המלון צפוי להתגבר ולגרום להעלאת מחירים"

| |

התיירות הישראלית ממשיכה לפרוח. משרד התיירות פירסם היום (רביעי) את נתוני הרבעון הראשון של השנה וחודש מארס 2014, מהם עולה בשורה אופטימית למדי עבור הענף. אמנם כמות כניסות התיירים לישראל בחודש החולף שהסתכמה ב-302 אלף תיירים ומבקרים (מתוכם 284 אלף תיירים), מהווה נתון די זהה לתקופה המקבילה ב-2013, אולם יש לזכור כי חג הפסח חל במארס אשתקד, נתון המעיד על התחזקות מרשימה של התיירות הישראלית, גם בשנה זו. 

הנתון המעודד ביותר מתייחס לכמות כניסות התיירים לישראל לפיו נרשמו ברבעון הראשון של 2014 776 אלף כניסות תיירים ומבקרי יום לישראל (עלייה של 3% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד). מתוך כניסות אלו 715 אלף היו כניסות של תיירים (17%+ לעומת 2013). דרך האוויר נרשמו 603 אלף כניסות, בנוסף לכ-44 אלף כניסות תיירים שהתבצעו דרך היבשה.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס לנתוני הפתיחה המרשימים עבור התיירות הישראלית בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והכריז כי "שנת 2014 נפתחה בתנופה, זאת לאחר ששנת 2013 נסגרה כשנת שיא לתיירות הישראלית".

לנדאו הוסיף לציין בנושא כי "משרד התיירות עובד במלוא המרץ לשיפור מתמיד של איכות השירות, לקידום פרויקטים תיירותיים, לשיפור המוצר התיירותי ולשיווק רחב ואפקטיבי ברחבי העולם. זו ההזדמנות לאחל לכל בית ישראל, חג פסח שמח. אני קורא לכולם להיות "תיירים כחול לבן", לנצל את ימי חול המועד, לטייל בארצנו היפה ולהתאהב בה מחדש".

גם מנכ"ל משרד התיירות, היטיב להתייחס לשיפור המתמיד שחל בכמות התיירים הפוקדים את ישראל השנה, והציג תחזית קודרת לפיה צפויה העלאת מחירים במלונות בתקופה הקרובה. "בקצב הזה של הגעת תיירים, המחסור בחדרי מלון צפוי להתגבר ולגרום להעלאת מחירים", הבהיר את אשר על ליבו והוסיף. "לאור הגידול בתנועת התיירים, אנו נפנה לאוצר לבקש תגבור תקציבים לבניית חדרי מלון, שיוכלו לקבל את גל התיירים המגיע אלינו. במקביל, אנחנו גם פועלים לגיוון אפשרויות הלינה בארץ, בהקמת חניוני קמפינג וקרוואנים, ולכך שבניית מלון בישראל לא תיארך עשר שנים".


תל אביב. גם היא צפויה ליהנות מהגידול בכמות התיירים לישראל. צילום: דפנה טל, באדיבות משרד התיירות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: