אא

חשיפה: כך יראה מלון ישרוטל החדש על מתחם ת"א הקטנה

המלון בן 121 חדרים יבנה בהשקעה של 60-70 מיליון שקל. היטל חפירה כבר ניתן ולאחר חג הפסח יוצא גם היתר בנייה במתחם. המלון יקוטלג בדרגת 4 כוכבים וימשיך את התבססותה של הרשת מחוץ לאילת

|| ||

מתרחבים בעיר הגדולה. "פספורטניוז" חושף  כיצד יראה מלון העסקים החדש של רשת ישרוטל על מתחם תל אביב הקטנה, בסמוך לכניסה לנמל תל אביב, כידוע, ישרוטל הגיעה לשותפות עם חברת "צפון הירקון ת"א" ומחזיקה ב-50 אחוזים מהקרקע תמורת 15 מיליון שקלים.

המלון שיכלול 121 חדרים בדרגת 4 כוכבים יעוצב על ידי אדריכלי מלונאות מיוחדים, כאשר המטרה תהיה להעניק לו אופי ואווירה שונה. מפלס הכניסה למלון יכלול מסעדה ובית קפה, זאת בנוסף לחניון המכיל 40 מקומות חניה ייעודיים. בקומות העליונות ייבנו 3 פנטהאוזים בגדלים שונים שיוצעו למכירה. סך עלות הבנייה, ההקמה ואבזור המלון המשוער: 60-70 מיליון שקלים.

בשלב זה כבר קיבלו בהנהלת ישרוטל היטל חפירה, ובקרוב לאחר פסח יוצאו שאר ההיתרים, כולל אישור לבנייה, כאשר מטרת הרשת היא להעמיד את המלון על הרגליים תוך פרק זמן של כשנתיים.

עם תחילת העבודות להקמת המלון החדש, ממשיכים למעשה בישרוטל את ביזור הרשת, בכל הקשור לביזור מיקום המלונות ברחבי הארץ. אם בעבר הרשת הייתה מושתת רק על אילת, כיום יש לה כבר מספר מלונות דומה באילת ומחוצה לה, דבר המלמד אודות רשת בריאה הפועלת בצורה נכונה.

נכון להיום מונה רשת ישרוטל 9 מלונות בעיר אילת, הכוללים את רויאל ביץ', המלך שלמה, רויאל גארדן, לגונה, ריביירה קלאב, אגמים, ים סוף, ספורט קלאב והנסיכה. בנוסף אליהם מחזיקה הרשת מחוץ לעיר הדרומית, גם במלונות בראשית ופונדק רמון (מצפה רמון), ישרוטל ים המלח וישרוטל גנים (ים המלח), מלון כרמים (הרי ירושלים) וישרוטל טאוור ורויאל ביץ' בתל אביב.

כן יש לציין, מלון חדש ויוקרתי שנבנה על ידי הרשת בימים אלו בירושלים (מיקום ייחודי של עמק רפאים פינת בית לחם) לצד המלון החדש בכניסה לנמל תל אביב שישלימו מכסה של 9 מלונות בהם מחזיקה הרשת וכאלו המצויים מחוץ לאילת.

בינתיים, מי שהספיק להתייחס למהלך ההתרחבות של הרשת, הוא המנכ"ל, ליאור רביב שציין כי הוא בטוח שהמלון יהפול למלון העסקים המוביל בתל אביב, בזכות מיקומו הייחודי ויוצא הדופן ובעיקר בשל מרבית חדריו אשר עתידים לפנות לים.


כך זה יראה בעוד כשנתיים. הדמיית מלון ישרוטל החדש בת"א


ועוד אחת...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: