אא

פסח 2014: למעלה מ-300 אלף מטיילים ביום הראשון לחול המועד

כבר ביום הראשון של חול המועד, הסתער עם ישראל בהמוניו על אתרי התיירות, הפארקים ושמורות הטבע מצפון עד דרום. בין האתרים המרכזיים בהם הורגשה תנועה ערה: שמורת הבניאס, נחל עמוד, שמורת תל דן ונחל פרת. עומסי תנועה כבדים הורגשו בכל רחבי הארץ

| |

חג שמח - למעלה מ-300 אלף מטיילים פקדו את אתרי התיירות, הפארקים ושמורות הטבע, כך עולה מנתוני רשות הטבע והגנים בהתייחס ליום הראשון של חול המועד פסח. 

תנועה ערה נרשמה באתרי המים ברחבי הארץ כגון: שמורת טבע הבניאס, שמורת טבע תל דן, שמורת טבע יהודיה, נחל פרת, גן לאומי עין גדי ועיינות צוקים. כמו כן נמסר על תכונה רבה, גם באתרים בהם התקיימו פעילויות מיוחדת לחג כמו: גן לאומי קיסריה, עין חמד, גן לאומי ממשית בדרום, גן לאומי בית גוברין, פארק אשכול ומרכז המבקרים במצפה רמון, גן לאומי ירקון ועוד.

ניסים בדוס, מנהל הגן הלאומי בית שאן שידע גם הוא תכונה ערה ביום הראשון של חול המועד, סיפר כי "אלפי מבקרים הגיעו היום לגן הלאומי בית שאן ונהנו מחגיגה רומית גדולה.המשפחות והילדים צפו בקרב גלדיאטורים, חגגו בטקס יין חגיגי עם הקיסר פאיוס, סיירו בשוק, התנסו במלאכות קדומות, נהנו מסדנאות יצירה לילדים, צלמנייה עם תלבושות רומיות ברוח התקופה ועוד. אנו ערוכים לקבלת מבקרים רבים שיגיעו גם מחר ליהנות מהחוויה הרומית בגן הלאומי בית שאן".

לצד הפעילות הענפה של המטיילים, הורגשו רוב שעות היממה עומסי תנועה כבדים בצירים וכבישים רבים, לרבות באזור הצפון, ים המלח, נתיבי איילון, כביש החוף (2), כביש חוצה ישראל (6) וכביש דרך חיפה-ת"א (4).

 
גן לאומי קיסריה. תכונה רבה בפארקים והגנים הלאומיים בכל רחבי הארץ. צילום: טל עקאב 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: