אא

אפקט פסח: עלייה דרמטית במספר הנופשים בקמפינג

תפוסות מלאות, עומסי תחבורה בקרבת אתרי המחנאות וצפיפות במיוחד באזור הכנרת, הובילו את משרד התיירות להודיע על הענקת סיוע כספי ליזמים שיבנו אתרי קמפינג ברחבי הארץ. השר, עוזי לנדאו: "הוספה וגיוון של אפשרויות לינה יורידו מהעומס על בתי המלון"

|| ||

עם ישראל הצביע ברגליים. פרט למאות אלפי ישראלים שבחרו לנצל את חופשת הפסח לטובת בילוי בחו"ל, הרי שגם אלו שבחרו להישאר בארץ, הוכיחו שגם הם יודעים ליהנות. הרקע: עלייה דרמטית בביקושים לנופשים באתרי קמפינג ברחבי הארץ, כך לפי דיווח של גורמים במשרד התיירות.

לתואר האיזור ההומה ביותר במהלך תקופת חול המועד לצרכי קמפינג זכתה הכינרת, אשר בקרבה נרשמו עומסי תנועה כבדים, תפוסות מלאות וצפיפות שלא זכורה שנים רבות, הן לאורך חופיה והן באתרי הלינה ברשויות המקומיות הסמוכות אליה.

בשל התכונה הרבה שנרשמה בתחום, הודיעו במשרד התיירות על קידום שורה של צעדים שמטרתם לחזק את ענף התיירות המקומית, שכאמור זוכה להתעניינות הולכת וגוברת בשנים האחרונות. בין הצעדים הבולטים ניתן למנות מתן מענקים ליזמים המעוניינים להקים אתרי קמפינג ברחבי הארץ, הקמת מתחמי מחנאות נפרדים לצעירים המעוניינים לחגוג בשעות הלילה עם מוסיקה רועשת, הקמת מתחמי נופש ייעודיים למשפחות וכן הסדרת אפשרות להזמנת מקום מראש לאוהל דרך האינטרנט.

שר התיירות, עוזי לנדאו, התייחס בשביעות רצון לעובדה כי אלפי ישראלים החליטו לבלות את תקופת חול המועד במסגרת לינה בחיק הטבע והסביר כי "הוספה וגיוון של אפשרויות לינה יורידו מהעומס על בתי המלון שמחיריהם גבוהים בארץ עקב מחסור בחדרים. במקביל, אנו ממשיכים לפעול להורדת רגולציות מיותרות, כדי להגדיל את הכדאיות של בניית בתי מלון, שיובילו פרט להוספת חדרים גם לתחרות שתוזיל את מחירם".

גם, מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, לא נותר אדיש לטרנד המחנאות שצבר תאוצה בחול המועד וסיפר מצידו כי "לא הופתענו מהתגברות הביקוש לאתרי קמפינג שהפכו לטרנד חם לא רק בארץ אלא גם בכל העולם.

התייר המודרני ישן גם במלונות מפוארים וגם יוצא לשטח לכמה ימים. ישראל היא מקום קלאסי לקמפינג מבחינת תנאי מזג האוויר ולכן הקמת חניוני קמפינג עם תשתית משודרגת, נמצאת בעדיפות גבוהה בתוכנית העבודה של המשרד, כחלק מהפעולות להוזלת הנופש בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: