אא

שיהיה בתיאבון: פיש אנד צ'יפס בטיסות בריטיש איירווייס

חברת התעופה הבריטית הודיעה כי תחל השבוע בפיילוט במסגרתו תגיש מן המנה המסורתית לנוסעיה בטיסות קצרות טווח, ליעדים כמו אתונה, לרנקה, סופיה, סנט פטרסבורג וקייב. במידה והפיילוט יוגדר כהצלחה, תיכנס המנה רשמית לתפריט כלל טיסות החברה

| |

בשורה קולינרית לטסים בבריטיש איירוויס. חברת התעופה הבריטית הודיעה על מחווה מעניינת במיוחד עבור נוסעיה, בדמות יציאה עם פיילוט קולינרי מסקרן. המאורע: הגשת מנות הפיש אנד צ'יפס המסורתיות בטיסות החברה, זאת מתוך מטרה מוצהרת להוסיפה לתפריט החברה באופן קבוע בעתיד.

בשלב ראשון יבוצע שלב הפיילוט במסגרת טיסות החברה קצרות הטווח, ליעדים כמו אתונה, לרנקה, סופיה, סנט פטרסבורג וקייב, כאשר הכוונה היא במידה והתהליך יוגדר כהצלחה, הרי שהמנה תיכנס מיידית ורשמית לתפריט כלל טיסותיה של בריטיש איירווייס.

האחראי על הצד הקולינרי, לרבות התפריט המוגש בטיסות החברה, סיניד פרגוסון, התייחס לפיילוט המסקרן והכריז כי "מה יכול להיות טוב יותר מארוחה בריטית מסורתית של פיש אנד צ'יפס במהלך הטיסה? אנחנו יודעים עד כמה הנוסעים אוהבים אוכל מוכר ונוח לו הם מצפים, במהלך שהותם בטיסה עימנו".

כאמור, במידה ולאחר שלב הפיילוט תתקבל ביקורת חיובית על המנה המסורתית, הרי שבהנהלת בריטיש איירווייס כבר הודיעו כי יורו על הכנסתה באופן מיידי לתפריט החברה באופן קבוע ובכל טיסותיה ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: