אא

חוזרים לארץ: צפי למאות אלפי ישראלים בנתב"ג

ברשות שדות התעופה חוזים כי יחצו את רף תחזית הנוסעים המוקדמת של 1.2 מיליון איש במהלך החג. החל מיום שלישי ועד לסוף השבוע עתידים לחזור כ-50 אלף איש מדי יום ארצה. יום השיא: חמישי. גורם בכיר ברש"ת: "פסח עבר חלק. ההיערכות הטכנולוגית המוגברת הוכיחה את עצמה"

| |

מוצאי חג הפסח מתקרב ועימו גם התכונה המסורתית בנתב"ג. ברשות שדות התעופה מציינים כי עד עתה ימי החג עברו בשקט וביעילות, חרף תנועה ערה של מאות אלפי נוסעים שניצלו את חופשת החג ואת ימי חול המועד לצורך המראות למגוון יעדים מרכזיים, כמו טורקיה, יוון, צרפת וארצות הברית.

בנוסף, גורסים בהנהלת הרשות כי התחזית המוקדמת שדיברה על תנועה של 1.2 מיליון נוסעים במהלך חג הפסח, עשויה אף להתברר בסופו של דבר כגבוהה יותר מהמשוער. עוד נמסר כי החל מיום שלישי (מוצאי החג) ועד לסוף השבוע עתידים לשוב ארצה כ-50 אלף איש מדי יום בתנועה ממוצעת של 350 מטוסים סך הכול.

גורם בכיר ברש"ת סיפר ל-"פספורטניוז'' על רקע נהירת הישראלים הצפויה חזרה ארצה וסיפר כי "נכון לעכשיו, פסח 2014 עבר בצורה חלקה ויעילה בנתב"ג, הודות להיערכות הטכנולוגית. פרט לנושא המחסור בארוחות הכשרות לפסח של אל על, לא התקבלו שום תלונות מיוחדות. אנחנו ממשיכים להיערך במלוא המרץ ובצוותים מתוגברים לקראת חזרתם של הנוסעים הרבים החל ממוצאי החג ועד לסוף השבוע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: