אא

עם ישראל הצביע ברגליים: כמיליון וחצי ישראלים טיילו במהלך החג

ברשות הטבע והגנים מציינים תקופה פורייה מבחינת כמות המטיילים במהלך ימי חול המועד פסח שהסתכמה בסך כולל של מיליון וחצי בני אדם. בין האתרים המרכזיים שזכו במהלך החג לתנועת מטיילים ערה: הגן הלאומי עין גדי, חוף הבונים ונחל עמוד

| |

ברשות הטבע והגנים מסכמים את פסח 2014 בהצלחה רבה. מנתונים שנמסרו אתמול לכלי התקשורת עולה כי במהלך ימי החג וחול המועד פקדו את הפארקים, שמורות הטבע ואתרי התיירות כמיליון וחצי בני אדם המהווים עלייה מסוימת לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בין האתרים המרכזיים שזכו במהלך החג לתנועת מטיילים ערה ניתן למנות מספר רב של אזורים, כמו הגן הלאומי עין גדי, שמורת הטבע בניאס, נחל עיון, נחל עמוד, נחל פרת ועינות צוקים. פרט אליהם, יש לציין גם את חופי הרשות ואתרים היסטוריים ששזכו לביקורים תכופים מצד מאות אלפים, ביניהם: חוף הבונים, חוף פלמחים, חוף בית ינאי, עין חמד וגן לאומי ירקון.

מאידך, נרשמו במהלך החג גם מספר אירועי חילוץ בשטח, מרביתם בגולן ובהרי אילת בשל מקרי התייבשות, תשישות ופגיעות קלות בגפיים. כמו כן נרשמו אמש עם תום החג עומסי תנועה כבדים בצירי תנועה מרכזיים, בראשם פקק ענק לאורך כביש 65 (ואדי ערה) שנגרם עקב הפגנה של למעלה מ-1000 בני אדם באזור אום אל פאחם. עקב ההפגנה נאלצה המשטרה לסגור לסירוגין את הכביש, מה שגרם ללא מעט זעם בקרב הנהגים. 

בתמונה: תחרות פיסול בחול שהתקיימה במתחם הגן הלאומי אלכסנדר (חוף בית ינאי), הפסל של משפחת פיננגלרנט שהגיעה למקום השני. 


מפסלים בחול. צילום: אורי נווה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: