אא

לקראת הקיץ: רומא מחזרת אחר הקהל הישראלי

אירוע יוקרתי שנערך אמש ביפו העתיקה לצורך קידום התיירות היוצאת מישראל לרומא, זכה לתכונה רבה מצד בכירי ענף התיירות והנסיעות. נתון: במהלך 2013 ביקרו כ-300 אלף ישראלים ברומא. בין הדמויות הבולטות שנצפו באירוע:, אורי סירקיס, עופר גת, עידית פדן, שמוליק ליפשיץ, ארז ארצי ועוד

| |

רומא להמונים. עם תום חופשת הפסח, מתחילים להתכונן בענף התיירות והנסיעות לקראת עונת הקיץ, תקופת השיא של השנה אשר בה צפויים מאות אלפי ישראלים ואף למעלה מכך לנפוש ולבקר ביעדים שונים ברחבי העולם. גם השנה אמורה רומא להוות את אחד מהיעדים המרכזיים והנחשקים עבור הציבור הישראלי.

בדיוק לשם כך ובמטרה להרחיב את מספר הישראלים המבקרים ברומא, ערכה אמש (רביעי)לשכת המסחר ישראל-איטליה, אירוע מהודר ביפו העתיקה בנוכחות עשרות סיטונאים, סוכנים ובכירים בענף.

בין עשרות האורחים שנטלו חלק באירוע ניתן היה למנות מספר בכירים מהשגרירות האיטלקית בישראל, כמו גי'אנלואיג'י ווסאלו (סגן השגריר), קריסטינה קאפוטו (הנספחת המסחרית בשגרירות), נציגים מלשכת המסחר ישראל-איטליה וכן תומאסו טנזילי, מנכ"ל התאחדות המלונות של רומא (FEDERALBERGHI). כמו כן פקדו את המתחם ביפו גם מראשי ענף הנסיעות והתעופה: עידית פדן (מנכ"לית אופקים), עופר גת (סגן נשיא אל על), אורי סירקיס (מנכ"ל אי.די.בי תיירות) שמוליק ליפשיץ (תמוז איטליה), ארז ארצי (סמנכ"ל תפעול קשרי תעופה), ישי מולד (מנהל פיתוח עסקי "גורדון טורס") ועוד בכירים נוספים. 


בתמונה (מימין לשמאל): פרנצ'סקה ביאנקוני (נציגת PROMOROMA), תומאסו טנזילי (מנכ"ל התאחדות המלונות רומא), קלליה די קונסיליו (מנכ"ל לשכת מסחר ישראל-איטליה) ורוברטו דלה רוקה (סגן נשיא לשכת מסחר ישראל-איטליה)

מלשכת המסחר של ישראל-איטליה אשר הייתה אמונה על האירוע נמסר כי מטרתו נועדה לחשוף בפני ציבור הסיטונאים והקהל הישראלי את הצד האחר של רומא, בדגש על קשריה העמוקים עם העם היהודי (הקהילה היהודית ברומא מונה 15 אלף בני אדם), אתרי היסטוריה ומורשת ייחודיים.

עוד נמסר מנתוני הלשכה כי בשנת 2013 ביקרו כ-300 אלף ישראלים ברומא, כאשר גם השנה על פי התחזיות צפויים מספרים דומים. "יש לנו פרויקט מיוחד עם חמש מדינות, שישראל נמנית בתוכן על מנת להעניק נקודת מבט חדשה על רומא", סיפרה פרנצ'סקה ביאקוני, נציגת הלשכה המיוחדת לקידום רומא (PROMOROMA), שנכחה באירוע והוסיפה."אין הרבה מקומות בעולם שמשלבים מזג אוויר נוח כמעט בכל עונות השנה, אוכל איטלקי משובח, מגוון רחב של שופינג וחיי לילה תוססים, המשולבים בעת ובעונה אחת עם קשר חזק לקהילה היהודית. נמשיך לעשות הכול על מנת להפוך את רומא לאטרקטיבית יותר ויותר עבור קהל הנוסעים הישראלי-יהודי, זהו אינטרס מהותי עבורנו".

רומא. כ-300 אלף ישראלים ביקרו בה במהלך שנת 2013 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: