אא

בשורה לנוסע העצמאי: AVR תשתף פעולה עם סייבר

החברה המשווקת מוצרי תיירות ונופש לנוסע העצמאי הודיעה כי תוסיף לראשונה לצד פעילותה במערכת האונליין, גם שיתוף פעולה עם חברת סייבר. המשמעות: חבילות AVR יימכרו גם ע"י סוכני הנסיעות. מנכ"ל החברה, רוית שרף: "בזכות הגידול בסל המוצרים, שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות יגדל"

| |

אוהבים לתכנן את החופשה שלכם לבד? חברת AVR הנחשבת לאחת החברות הפעילות בתחום שיווק מוצרי תיירות ונופש עבור הנוסע העצמאי, הודיעה היום (חמישי) על מיני מהפכה בשורותיה. המאורע: חתימה על שיתוף פעולה עם חברת סייבר אשר עתידה להזין את מוצריה גם במערכות החברה המיועדות לסוכני הנסיעות.

במסגרת החבילות שתוצענה עבור הלקוחות, תאפשר AVR במסגרת מערכות סייבר לסוכנים, חבילות נופש ליעדים, כמו: היער השחור, ברלין והרי ההרץ שבגרמניה, חבל טירול ואיזור האגמים באוסטריה, חופשות בטוסקנה ובצפון איטליה. בנוסף, יפורסמו חבילות המתאימות לזוגות ומשפחות הכוללות טיסה, רכב ושירותי קרקע.

המנכ"ל המשותף בחברה, רוית שרף, התייחסה לבשורה החדשה עבור הנוסעים העצמאיים וסיפרה כי "לקראת עונת התיירות נערכנו במבחר מוצרים, אשר חלקם ייחודיים. אנו נציע חבילות הכוללות וילות ובתי חווה בטוסקנה, אחוזה כפרית באגם גרדה, יחידות נופש ומלונות באיזור היער השחור וכמובן מלונות בוטיק וכפרי נופש ברמה גבוהה באוסטריה".

עוד הוסיפה שרף לציין כי "נערכנו עם כמות גדולה של מושבים לורונה, שטרסבורג, וינה, מינכן ושטוטגרט. אנו מאמינים כי בזכות איכות המוצרים והמחיר נוכל להציע מגוון מוצרים ואפשרויות וכן כי הגידול בסל המוצרים יגדל שיתוף הפעולה עם סוכני הנסיעות".


היער השחור. אחד היעדים שתשווק AVR באמצעות סוכני הנסיעות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: